Nu lämnar jag in licensen!!!

Talpai

Back to basic
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 625
Tänker sadla om till något förhopnings vis billigare.

Bifogat

• CIMG1268sporthoj.JPG
    CIMG1268sporthoj.JPG
    115.4 KB · Visningar: 218
  • CIMG1273sporthoj.JPG
    CIMG1273sporthoj.JPG
    116.6 KB · Visningar: 191
Talpai skrev:
2633127 Tänker sadla om till något förhopnings vis billigare.

Det där kommer jag ihåg hur det gick när Jalle gick över till något billigare. Han är inte len i truten vanligtvis men de ramsorna som rann ur han när han berättade om nya vevparti och renoverade växellådor var inte vackert.... :rolleyes:

Är bara LITE avundsjuk... själv ska jag köpa värmepump innan det blir ny hoj igen.... Älskar att äga hus

Chrille skrev:
2633846 Det där kommer jag ihåg hur det gick när Jalle gick över till något billigare. Han är inte len i truten vanligtvis men de ramsorna som rann ur han när han berättade om nya vevparti och renoverade växellådor var inte vackert.... :rolleyes:

Är bara LITE avundsjuk... själv ska jag köpa värmepump innan det blir ny hoj igen.... Älskar att äga hus

Jo, de är litta servicekrävande de där jävvlarna......

Helst ska man kolla ventilspel mellan varje kick och byta olja+filter var 3:e minut (inte var 3:e timme som många tror). Annars kan det resultera i generalras där bara delarna kostar 18 000:-. Fast det var jävligt kul när det funkade......
En upplevelse var när crossdäcken åkte på och en Husa650 fick åka ut på crossbanan. Var som att brottas med en påtänd grizzlybjörn......den hade INTE där att göra. Men ball på Lockarp var det!:tummenupp

Lycka till med nyförvärvet Talpai och du med din .......värmepump.....Chrille....

Jalle skrev:
2633960
En upplevelse var när crossdäcken åkte på och en Husa650 fick åka ut på crossbanan. Var som att brottas med en påtänd grizzlybjörn......den hade INTE där att göra. Men ball på Lockarp var det!:tummenupp
fick samma kännsla när ja körde husa förförsta gången överhuvetaget...

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back