Nu kommer VÅREN!!

var oxå ute i det här härliga väder.. träffade en polis bil vid trafiksignal.... istället för att kolla lite nett på mig , hälsar de varmt . de var oehört trevliga....träffade oxå Skalman på BK gustav.. :)
 
Skalman skrev:
Nja, men vi kan ju lägga till 2 pallar vodka så tar finnarna säkert det. Om det fortfarande inte går, får väl VI lägga lite pengar emellan istället.
Vodka? Var? Vem? Hur mycket? Ge mig! :fyllisar
 
Tolf skrev:
Kan man springa igång en twinhoj :confused:

Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:


Tolf

Klart man KAN !
Men jag skulle vilja se den som KLARAR det.

Tro mig .. jag har svettats med en vtr ... komprisionen e för stark ...
 
Tolf skrev:
Kan man springa igång en twinhoj :confused:

Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:


Tolf

Klart man kan - gjorde jag med gamla VTR:en flera gånger förra våren! Ett säkert sätt att få upp värmen/pulsen :)
/F.
 
Jepp! Var ute 2.5 timmar. Motorvägen var finast (läs torr), så där tränade man wheelies i en timma. Nytt rekord; 600m, 2an ut (180), YEAH! Öhlinaren ROKKAR. :yoparty
 
var också ute på motorvägarna i ca 30 min sen höll man på att frysa ihjäl

men jag var tvungen att ta ut hojen och prova den köpte den ju i fredags
var så jäkla hojsugen så ja drog ut den o körde lite och trodde att det skulle dämpa min längtan lite men men nu längtar jag bara ännu mer :rofl
 
TotalSatan skrev:
Bytte du kolvringar på den innan du sålde den ??
:D
Nej, inte direkt...fast den funkade ju felfritt ett par år och servicar efter det. F.ö. verkar ett kompressionsförhållande på 9,4:1 inte så imponerande... men det är ju tämligen stora cylindrar/kolvar - inte som att springa igång en 600 cc rad-4:a direkt :)
/F.
 
Tog oxå en liten repa igår...

Inte alltid så dumt å va skåning nuförtiden.. :hihi
 
Mmm, det är såå skönt att våren är här! :fakta
 

Bifogat

  • kayviking.jpg
    kayviking.jpg
    73.5 KB · Visningar: 68
Kay skrev:
Mmm, det är såå skönt att våren är här! :fakta

Kan bara vara skåningar/Danskar som kör i detta väglag :rofl Men är man sugen så är man :yoparty

Hmm nu kommer du att ha feta kanter på däcken som måste bort innan den första träffen vi korvkiosken :lol

Ehh snyggt ställ by the way! Spyke elr :D
 
Såg att snöfall på uppåt 20cm var på gång till helgen, våren uppskjuten igen ser det ut som.
Det var klart över 10 grader kallt i natt.
 
ZXRMANNEN skrev:
Kan bara vara skåningar/Danskar som kör i detta väglag :rofl Men är man sugen så är man :yoparty

Hmm nu kommer du att ha feta kanter på däcken som måste bort innan den första träffen vi korvkiosken :lol

Ehh snyggt ställ by the way! Spyke elr :D

Mja... ;)
Kan meddela att tog en luuugn tur till besiktningen och sen tillbaks.

Stället åkte på i förgår på 3-timmarsrundan, med lite tröja och grejer över bara.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top