Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
raukroland skrev:Du är väl begåvad med två ben?!?
Det är bara ut och springa igång den...![]()
![]()
Vodka? Var? Vem? Hur mycket? Ge mig!Skalman skrev:Nja, men vi kan ju lägga till 2 pallar vodka så tar finnarna säkert det. Om det fortfarande inte går, får väl VI lägga lite pengar emellan istället.

Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj![]()
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj![]()
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Foggy skrev:Klart man kan - gjorde jag med gamla VTR:en flera gånger förra våren! Ett säkert sätt att få upp värmen/pulsen
/F.

Nej, inte direkt...fast den funkade ju felfritt ett par år och servicar efter det. F.ö. verkar ett kompressionsförhållande på 9,4:1 inte så imponerande... men det är ju tämligen stora cylindrar/kolvar - inte som att springa igång en 600 cc rad-4:a direktTotalSatan skrev:Bytte du kolvringar på den innan du sålde den ??
![]()
Skåne kan man nog inte ens ge bortMaverick_ou812 skrev:Och hade det inte funnits Tokholmare i Tokholm hade vi kunnat sålt stan till Finland.![]()

sandstream skrev:Skåne kan man nog inte ens ge bort![]()

ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man!om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
![]()

ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man!om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
![]()

)Kay skrev:Mmm, det är såå skönt att våren är här!![]()
Men är man sugen så är man
ZXRMANNEN skrev:Kan bara vara skåningar/Danskar som kör i detta väglagMen är man sugen så är man
![]()
Hmm nu kommer du att ha feta kanter på däcken som måste bort innan den första träffen vi korvkiosken![]()
Ehh snyggt ställ by the way! Spyke elr![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|