Nu kommer jag hänga här ett slag!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Haj!

Vet ej om jag skriver i rätt RR-del, men here goes.

-Nybliven ägare till en rejs-gixxer600 '02, som ägts av en viss Zilversurfer!

Jag lägger allmänväg-sporthojskörandet på hyllan med lite självbevarelsedrift som primär orsak, plus att jag känner att jag vill utvecklas som förare.
Hoppas banåkning är lika roligt som det ser ut :hihi
Köper nog en SM för väg nästa år, och behåller banhojen.

Helsystem och lite omdrevningar gör den jäkligt trevlig må jag säga... Svänger ju gudomligt jämfört med rettan... Bara provat den 5 minuter i industriområdena, men blev rätt förälskad omedelbart :kär

http://www.ketogan.com/racepics/IMG_3016.jpg :yoparty

Pirrar lite i magen på tanken av att köra redan på söndag kanske (sturup). Kommer nog ha lite frågor om allt möjligt, så då käns det tryggt att ha er stora grabbar här :fakta

Detta året är ju snart slut, så det blir nog mest att känna på bågen lite och skruva, lära sig hojen helt enkelt, sen nästa år satsar jag på aktivt bananåkande. :banana

Känns kul, mycket kul! <- Så då.

Last edited:
Grattis till ett ekonomiskt helvete och ändlösa nätter/mornar med packande. Ska du köra hela R600 serien nästa år och är du snabb?

Victor skrev:
Grattis till ett ekonomiskt helvete och ändlösa nätter/mornar med packande. Ska du köra hela R600 serien nästa år och är du snabb?

Tackar!
Inte vad jag vet, och nej... det tror jag inte :fakta

Victor skrev:
Grattis till ett ekonomiskt helvete och ändlösa nätter/mornar med packande.

Glöm inte bort allt skåpbilåkande och frustrationen att inte få köra tillräckligt mycket hoj.

Mattias skrev:
Glöm inte bort allt skåpbilåkande och frustrationen att inte få köra tillräckligt mycket hoj.

Det kan man ta, det är värre med den gnagande känslan av att vara en av de långsammaste. Den suger.
Grattis igen Kay.

Grattis till köpet! ....jag testade att slänga blicken snabbt från höger till vänster över skärmen, och det blåa strecket ser faktiskt bekant ut :va
Har du licens?

Tackar! :)
Jag har inte licens, något som skall tas så fort tillfälle kommer!
Ska bara börja mjukt detta året, satsar på aktivt körande nästa sommar.

Bankkonton, äh, räcker man tömmer ett ju. :tummenupp

VART ARRANGERAS BAN/TRÄNINGAR DÄR LICENS INTE BEHÖVS!???! meddela gärna! då köper ja fan en banhoj imorrn isåfall!

MostWanted skrev:
VART ARRANGERAS BAN/TRÄNINGAR DÄR LICENS INTE BEHÖVS!???! meddela gärna! då köper ja fan en banhoj imorrn isåfall!

Dags att kolla annonserna nu då,

Vit grupp, inga krav på försäkrad hoj eller licens, www.sydskanesemse.nu , Sturup Raceway / Knutstorp

BTW Kay, cool hoj! men bättre än Rettan, nja :hihi

Last edited:
anol skrev:
Dags att kolla annonserna nu då,

Vit grupp, inga krav på försäkrad hoj eller licens, www.sydskanesemse.nu , Sturup Raceway / Knutstorp

BTW Kay, cool hoj! men bättre än Rettan, nja :hihi

Tjah, kan säga att det var den snabbaste 600an jag har kört! Bra mkt över min förväntan. Helt perfekt för bananen tror jag :)

Åhhh, Zilversurfers läckra babyblå Suzuki. Veeery nice, me like a lot.

Mattias skrev:

glöm inte sova i tält, försöka grilla samt köra båge med igenimmat visir i ösregnet..

racing rokkar (även fast jag bara crashar), du kommer inte bli besviken ;)

Någon bra trådar för en nybörjare i RR-sverige som förklarar Licenser, vilka banor, tävlingar osv som finns? Nu vill man ju fördjupa sig så smått.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back