Nu kom det...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
-ÅNGEST!!!!!!!!!!
JAG VILL KÖPA NY BÅGE O KÖRA, NUUUUU!!!!! :mad: :huvet

Ångesthelvetusväderkukus! Orkar fan inte vänta hela jä-a hösten o vintern. Fy fan vad jobbigt. Jag ångrar vad jag sa för ett par månader sedan, att "det ska bli skönt med ett litet uppehåll så man får upp suget som fan igen"... well guess what, det tog inte många veckor för att det skulle komma.
Nu sitter jag med abstinensticks och svettningar, och trånar efter bågar på blocket som man knappt kan provköra numera. :4skrika
 
Blir det R1 då, eller va har du för planer? Bara att köpa! Jag köpte min förra (FZRen) i november förra året. Nemas problemas. (Mer än att man bet av sig naglar, händer, hår och fötter av abstinens, men man hade något att pilla med)

:hej
 
Kände själv hur ångesten kom krypande när jag såg att de satt ut snöpinnarna.
jävligt deprimerande... :gråta
 
hållundan skrev:
Blir det R1 då, eller va har du för planer? Bara att köpa! Jag köpte min förra (FZRen) i november förra året. Nemas problemas. (Mer än att man bet av sig naglar, händer, hår och fötter av abstinens, men man hade något att pilla med)

:hej

Får se vad det blir. Ska kolla in ZX9R '98 också.
Jo, jag köpte min hoj för ganska exakt ett år sedan, och abstinensen vad fantastisk hela vintern.
 
det man kan "glädja" sig med är att det finns andra som har det värre. Själv har jag haft abstinens sen 98 då kortet införskaffades. Har längtat efter våren 2005 då jag skall köpa min första båge :yoparty det är bara en vinter kvar nu :banana
 
Gör som jag. köp en cross sen är vintern säkrad... Fast inte du kanske.
 
Det finns många hojar till salu, det är bara o köpa... Eller vad hindrar dig?
 
CorbenDallas skrev:
Det finns många hojar till salu, det är bara o köpa... Eller vad hindrar dig?

Inte säker på vad jag vill ha än. Jag väntar till vår då jag hunnit fundera + testa bågarna ordentligt.
 
Jag körde racehojen på Anderstorp igår. Var härligt! Fick mig endel släpp men det var bara mysigt o pulsökande! :)

Blir o åka till Spanien i vår för att få lite försäsongsträning.
 
brinckis skrev:
det man kan "glädja" sig med är att det finns andra som har det värre. Själv har jag haft abstinens sen 98 då kortet införskaffades. Har längtat efter våren 2005 då jag skall köpa min första båge :yoparty det är bara en vinter kvar nu :banana

Varför vänta så länge, skola eller vad?
 
brinckis skrev:
det man kan "glädja" sig med är att det finns andra som har det värre. Själv har jag haft abstinens sen 98 då kortet införskaffades. Har längtat efter våren 2005 då jag skall köpa min första båge :yoparty det är bara en vinter kvar nu :banana

Du ska alltså inleda din MC karriär med en sprillans ny hoj? Grattis.
Hoppas vi inte får samma försäkringsbolag...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top