Nu kör vi!! Malmö 2/4 och 4/4

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack vare en väldigt generös och underbart snäll vän har jag fått låna en söt liten hoj att köra med under helgen. Så jag tänkte ta min premiärtur på fredag och undrar om fler är körsugna?

Enligt klart.se så ska det vara sol och 9 grader på fredag. Jag jobbar till kl 15 så jag tänkte köra nån gång vid 16.

Är det fler som är sugna så kan vi mötas på Midhem Statoil. Vet inte vart jag tänkt köra ni får gärna ta initiativ vart det ska bäras av.

Anledning jag satt två datum är att jag vill köra på söndag med. Söndag är jag ledig så det passar mig när som.:D :ivirig :D

Såå....

Samling: Midhem Statoil
Tid: 1600
När: fredag 2/4

Hoppas vi ses! :tummenupp

Synd att det är sån bit att åka för mig,det är ju nåt speciellt med tjejjer i läder...hehe hoppas ni får en bra tur iallafall :)

Är ju ledig så är det fint väder så ska det köras. Varför städa när man kan köra motorcykel :D.

Enligt klart.se ska det vara 10 grader på fredag med massa SOOOOOOOOOOOOL!!!! :banana:banana:banana

Är ju ledig så är det fint väder så ska det köras. Varför städa när man kan köra motorcykel :D.

För att jag lyckats samla på mig en hel del smutstvätt på de två veckorna jag varit i Frankrike och sedan dess lyckats skita ned i lägenheten lite för mycket efter det att tösabiten städat så fint. :näsblod

I eftermiddag kanske jag dock hinner köra lite grann. :)

Sjukt mycket poliser på e6 mellan malmö och hbg..... jag såg tre bilar och sex mc-poliser

fakk oxå! då betyder det att jag måste köra lungt! :huvet bah, hatar påsk! vem fan uppfann påsken? jag tror alla högtider är ett sätt för lata människor att vara lediga, måste varit en lat människa som uppfunnit högtiderna.

:D:D:D:D:D:D:D:D

smått uttråkad o frustrerad över att ja inte får köra hoj, o när ja väl får låna så e d snuttar överallt.

fakk oxå! då betyder det att jag måste köra lungt! :huvet bah, hatar påsk! vem fan uppfann påsken? jag tror alla högtider är ett sätt för lata människor att vara lediga, måste varit en lat människa som uppfunnit högtiderna.

:D:D:D:D:D:D:D:D

smått uttråkad o frustrerad över att ja inte får köra hoj, o när ja väl får låna så e d snuttar överallt.

Vi tar bort regplåtarna och gazzar ifrån dom istället. :banana

Jag är så jävla på! Drar nog ut och glider lite i stan sen. Tuta om ni ser en blå/svart/vit cbr...

Jag är så jävla på! Drar nog ut och glider lite i stan sen. Tuta om ni ser en blå/svart/vit cbr...

Ska du me till Dede? Jag har linneas hoj. Fy fan, helt blöt i trosan! :D:D

Vet iaf vad jag INTE vill ha, den e jävligt lättkörd men för lite power. :D Men fakk va kul det var! Wiee!!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul