Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt... Jag var uppe i Fjollträsk.blom skrev:tack som tusan alla.. kanske årets bästa körning![]()
YoMatic skrev:Med den meningen antar jag att ett par av er tidigare idag har kört runt i Örebro-trakten. Ni råkade inte köra förbi/möta 3 st 125:er?
Eftersom jag och 2 kompisar va ute och körde (vad vi kallar) fort på landsvägar runt örebro, då vi blev omkörda på alla de möljiga hjul...![]()
Idag kan inte jag, men på lördag däremot, DÅ ska det åkas!! Så se nu till att ta det någorlunda vackert med spriten på fredag, så kanske det kan bli likadan uppslutning som igår.TERMINATOR skrev:väder för torsdag
Omkring halvklart och uppehåll.
+12 till +22
Sydväst 3 m/s
om det finns intresse så åker jag gärna en sväng i morgon oxå
blom skrev:tack som tusan alla.. kanske årets bästa körning![]()
Men tryckte du in knappen för efterbrännkammaren? Eller kopplade du ur komfortläget? Eller så var det helt enkelt så att ACC:n, elsätet och milkshakemaskinen tar så mycket effekt att toppfarten blir lidande...Tengil skrev:Japp! Årets bästa körning!![]()
Jag provade Aeros BMW. Den är som ett rymdskepp! Men är den högfartsbegränsad?![]()
Iaf var den riktigt trevlig att slanga med, trots kardan.
När jag blir stel i lederna ska jag skaffa en sån.![]()
YoMatic skrev:Med den meningen antar jag att ett par av er tidigare idag har kört runt i Örebro-trakten. Ni råkade inte köra förbi/möta 3 st 125:er?
Eftersom jag och 2 kompisar va ute och körde (vad vi kallar) fort på landsvägar runt örebro, då vi blev omkörda på alla de möljiga hjul...![]()
Aero skrev:Men tryckte du in knappen för efterbrännkammaren? Eller kopplade du ur komfortläget? Eller så var det helt enkelt så att ACC:n, elsätet och milkshakemaskinen tar så mycket effekt att toppfarten blir lidande...![]()
Tengil skrev:MEN ÄR DET SÅ ATT DEN ÄR HÖGFARTSBEGRÄNSAD?![]()
Tyckte det gick lite tungt över 260![]()
jupp jag och dockan mötte nog er när vi var på g hemmåt igenYoMatic skrev:Med den meningen antar jag att ett par av er tidigare idag har kört runt i Örebro-trakten. Ni råkade inte köra förbi/möta 3 st 125:er?
men vafan... på fest dricker man mycket spritAero skrev:Idag kan inte jag, men på lördag däremot, DÅ ska det åkas!! Så se nu till att ta det någorlunda vackert med spriten på fredag, så kanske det kan bli likadan uppslutning som igår.![]()
Vet ej. Jag å Termo åker ju sällan över 148, så jag har svårt att svara på det. Men en gång när vi var jävligt kaffesugna, då var även Kjelle med, så gick det jävligt fort. Men jag hann aldrig kolla på mätarn då.Tengil skrev:MEN ÄR DET SÅ ATT DEN ÄR HÖGFARTSBEGRÄNSAD?![]()
Tyckte det gick lite tungt över 260![]()
raukroland skrev:Tack Tengil för hjälpen att samla upp delarna, det är tur att vi har dig.![]()
Det var dåligt med blåbär där vi stannade tycker jag...
Nästa gång kanske du kan visa oss var man hittar dem...![]()
Tengil skrev:Visst! Jag är ju faktist lite av en blåbärs expert!![]()
TERMINATOR skrev:väder för torsdag
Omkring halvklart och uppehåll.
+12 till +22
Sydväst 3 m/s
om det finns intresse så åker jag gärna en sväng i morgon oxå
Aero skrev:Vet ej. Jag å Termo åker ju sällan över 148, så jag har svårt att svara på det. Men en gång när vi var jävligt kaffesugna, då var även Kjelle med, så gick det jävligt fort. Men jag hann aldrig kolla på mätarn då.![]()
visst var det Er jag och Anol70 mötte på käglan?Ligatus skrev:jag och två till (va jag vet nu) ska åka lite ikväll.. vi kör 18.00 vid järntorget! om du e sugen på o ta en sväng...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |