blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
på onsdag tänkte jag försöka att ta en fin jäkla tur 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning, har inte hunnit snacka med Henrik...Supermoto skrev:Blev det nåt av min film??
japp men tyvärStefan skrev:Nu går jag o lägger mig ett par timmar, är det fint väder när jag vaknar kanske man kan ta en sväng.
Nån mer som är sugen?

min hoj hänger sönderskruvad från gafflarna på en gaffeltruck...blom skrev:japp men tyvär![]()

vad gör du med din hoj??? däckbyte eller?crashtestdummy skrev:min hoj hänger sönderskruvad från gafflarna på en gaffeltruck...
men jag kan köra med den gröna Clarken istället.![]()
PIMP MY BIKE!!blom skrev:vad gör du med din hoj??? däckbyte eller?
jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.blom skrev:åkte du till frasses? vad fick du ge?
mycket bra pris mycket bracrashtestdummy skrev:jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.
Nämen... Jag vill ju fortfarande ha bra pris i butiken (som jag trodde du jobbade icrashtestdummy skrev:jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.
som sagt jävligt sugen men ickeStefan skrev:om det inte regnar efter 17.00, nån som är sugen?
Ring mig efter 16:30 om ni kan åka 070/3919070
jag tar gärna en tur. men jag måste hänga på hjulen bara,,, går fort om man får hjälp... tex. av en händig bonddräng på en R1:aStefan skrev:om det inte regnar efter 17.00, nån som är sugen?
Ring mig efter 16:30 om ni kan åka 070/3919070
kjelle.. det vet du.Kjelle skrev:Åka på onsdag, någon, i händelse av icke-getpung-sugande väder?
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem