Nu kör vi hoj-tråden!

crashtestdummy skrev:
Nu är det kört, Jag är så jäääkla åksugen, jag är nere i skåne nu och har inte kört hoj på, ja fan en vecka. :död

Jag kommer hem till öret för att packa om på torsdag-mån. På fredag så SKA jag ut och åka. Och ni som läst detta SKA med.
så ställ upp nu för böveln. vi åker en långresa på fredag, :7peta BE THERE OR BE SQUARE!
kom gärna med tips på bra turer.
:yoparty
vad fan gör du i skåne?? blev du så inspererad av dina nya polare :D

på fredag susar jag till sthlm en sväng tror jag... annars är jag lätt med och åker :)

crashtestdummy skrev:
Nu är det kört, Jag är så jäääkla åksugen, jag är nere i skåne nu och har inte kört hoj på, ja fan en vecka. :död

Jag kommer hem till öret för att packa om på torsdag-mån. På fredag så SKA jag ut och åka. Och ni som läst detta SKA med.
så ställ upp nu för böveln. vi åker en långresa på fredag, :7peta BE THERE OR BE SQUARE!
kom gärna med tips på bra turer.
:yoparty
Skulle kunna följa med om du ska ut och på kvällen... jag kommer att vara i Kga under dagen...

anol70 skrev:
Skulle kunna följa med om du ska ut och på kvällen... jag kommer att vara i Kga under dagen...
jag kommer nog att köra 2 turer under morgondagen, dels en kort men snabb dagstur, sen en lite längre kvällstur.

crashtestdummy skrev:
ska vi ta en snabbtur till Askersund och bada i Tivedsbadet, beställa service av Billy och fara hem igen? 2 timmar typ..
jag måste bara vakna till.. först somnade jag väl vid 01,30 tiden för att jag ville ut och åka hoj sen vaknar jag kl 04,00 och vill bara ut och åka hoj, lyckades somna om tills 07,30, måste ringa försäkringsbolag om en liten stund sen är jag ledig i några timmar.

blom skrev:
jag måste bara vakna till.. först somnade jag väl vid 01,30 tiden för att jag ville ut och åka hoj sen vaknar jag kl 04,00 och vill bara ut och åka hoj, lyckades somna om tills 07,30, måste ringa försäkringsbolag om en liten stund sen är jag ledig i några timmar.
ja det vart ju en riktig possörtur det där. JÄKLIGT snygg hoj blompan.! :tummenupp den verkar mer lättslangad än Millen också.
IKVÄLL vill jag ut en tur, det ser dock ut att bli en störtskur nu så vi får väll se hur det blir. Någon som vill med ut en sväng om det inte regnar?

Åka i morrn

ere nå åka i morrn vid kistan.
Söker nåra att åka me
Ni verkar vara ett lagom knäppt gäng.

jag ska gifta bort min kompis i Karlskoga i morgon så jag får nog stå över. Söndag eftermiddag däremot, när solen och bakfyllan lugnat sig lite... då jävlar :yoparty

blom skrev:
vad ska du meka med då

Byta bromsbelägg, eventuellt däck, allmän rengöring och översyn. Inga stora insatser men jag vill ändå kolla över hojen så jag vet att allt är ok.

erik skrev:
Byta bromsbelägg, eventuellt däck, allmän rengöring och översyn. Inga stora insatser men jag vill ändå kolla över hojen så jag vet att allt är ok.

Byt beläggen fram och tvätta skiten! Jag blev faktist smuttsig när jag hjälpde dig spänna fast skiten på släpet! :mad:

:hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...