Nu kör vi hoj-tråden!

erik skrev:
Tror fan vi tappade 5 min på det missödet... Fast vi hade nog tur ändå, det gick ju inte direkt i 70 när vi körde förbi.
nä jag höll minst 75.... :hihi ni var ju nästan 5-10 min efter, fast lite komiskt att dom bara gled förbi och vinkade :hej

crashtestdummy skrev:
nä jag höll minst 75.... :hihi ni var ju nästan 5-10 min efter, fast lite komiskt att dom bara gled förbi och vinkade :hej

Jo lite komiskt var de faktiskt. Dom hade nog rätt bra koll på hur fort vi körde innan de dök upp...

tror det gick 120-130 ca när jag fick se dom komma glidandes ner för backen, släppte av ganska snabbt

TERMINATOR skrev:
tror det gick 120-130 ca när jag fick se dom komma glidandes ner för backen, släppte av ganska snabbt
jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?
:confused:

crashtestdummy skrev:
jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?
:confused:

några hundra meter efter att vi åkt under viadukten.

nää dom kom ner glidandes i en backe på höger sida några 100 m efter viadukten, sen låg dom ca 200 m bakom erik och gayade sig i sin bil

Sådär ja, nu har man fått lite mat i magen...
Tänkte ta och glida iväg på din favoritsträcka crashtestdummy, ska du med?!?

crashtestdummy skrev:
hur var läget uppe på käglan då??
:)
Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...
Inte trevligt alls men det är bara i tre, fyra av kurvorna...

raukroland skrev:
Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...
Inte trevligt alls men det är bara i tre, fyra av kurvorna...
inget grönsakskörande idag?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...