crashtestdummy
Ompa ompa.
blom skrev:jag kommer om det är väder
hon hade öroninflamation![]()
jag åker alltid om det inte regnar

I'll be there.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:jag kommer om det är väder
hon hade öroninflamation![]()
blom skrev:tack för turenkort men trevlig.. kul att lövis och erik kom oxå
![]()
TERMINATOR skrev:Mmmmm min bästa sträcka, typiskt![]()
nä jag höll minst 75....erik skrev:Tror fan vi tappade 5 min på det missödet... Fast vi hade nog tur ändå, det gick ju inte direkt i 70 när vi körde förbi.
crashtestdummy skrev:nä jag höll minst 75....ni var ju nästan 5-10 min efter, fast lite komiskt att dom bara gled förbi och vinkade
![]()
jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?TERMINATOR skrev:tror det gick 120-130 ca när jag fick se dom komma glidandes ner för backen, släppte av ganska snabbt
crashtestdummy skrev:jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?
![]()
kom dom samma väg som oss?erik skrev:några hundra meter efter att vi åkt under viadukten.
jasså där... haha.TERMINATOR skrev:nää dom kom ner glidandes i en backe på höger sida några 100 m efter viadukten, sen låg dom ca 200 m bakom erik och gayade sig i sin bil
jag är trasig idag... ska nog inte köra..raukroland skrev:Sådär ja, nu har man fått lite mat i magen...
Tänkte ta och glida iväg på din favoritsträcka crashtestdummy, ska du med?!?
hur var läget uppe på käglan då??crashtestdummy skrev:jag är trasig idag... ska nog inte köra..
![]()
Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...crashtestdummy skrev:hur var läget uppe på käglan då??
![]()
inget grönsakskörande idag?raukroland skrev:Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...
Inte trevligt alls men det är bara i tre, fyra av kurvorna...
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |