Nu kör vi hoj-tråden!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
På söndag funderar jag på att åka hoj, då är det motardtävling i Tranås. Någon som är sugen?
 

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Granne med Gelleråsen.
Hoj
DBS
varför detta väder... :huvet plockade ur db killern igår och det blev mycket muller och mos :rock nu vill man bara ut och känna det maffiga vridet, dito ljudet... :D :D

det tragiska är att skitvädret ser ut att hålla i sig hela veckan... :gnissla ska nog trotsa vädergudarna på onsd... det vore synd och skam att sitta inne en vecka när man äntligen skaffat hoj igen... :banana
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
anol70 skrev:
varför detta väder... :huvet plockade ur db killern igår och det blev mycket muller och mos :rock nu vill man bara ut och känna det maffiga vridet, dito ljudet... :D :D

det tragiska är att skitvädret ser ut att hålla i sig hela veckan... :gnissla ska nog trotsa vädergudarna på onsd... det vore synd och skam att sitta inne en vecka när man äntligen skaffat hoj igen... :banana


du ska inte klaga, Jocke och wasa här på forumet va hemma hos mej förut och käkade och fikade och dom kom från kga och skulle till avest och köping, dom va duktigt blöta, fick springa och boka tvätt tid så vi kunde hänga in allt i tokskåpet
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
erik skrev:
På söndag funderar jag på att åka hoj, då är det motardtävling i Tranås. Någon som är sugen?

Nu har jag funderat färdigt, endast dåligt väder kan stoppa mig. Det blir nog avfärd senast 9 och hemkost runt 18-19 tror jag.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
du ska inte klaga, Jocke och wasa här på forumet va hemma hos mej förut och käkade och fikade och dom kom från kga och skulle till avest och köping, dom va duktigt blöta, fick springa och boka tvätt tid så vi kunde hänga in allt i tokskåpet

Mario åkte på åsen idag, hoppas det inte regnade under dagen..
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Mario åkte på åsen idag, hoppas det inte regnade under dagen..
jo du ska säga som så.. hoppas att det regnade som fan för att inte du var där.. varför la han inte ut om att han skulle åka på åsen? ville ju klocka ju :fatta!
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
jo du ska säga som så.. hoppas att det regnade som fan för att inte du var där.. varför la han inte ut om att han skulle åka på åsen? ville ju klocka ju :fatta!

Inte mycket att klocka en föråkare... Jag fick frågan att köra men har inte tid att vara ledig från jobbet just nu.
 

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Granne med Gelleråsen.
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
du ska inte klaga, Jocke och wasa här på forumet va hemma hos mej förut och käkade och fikade och dom kom från kga och skulle till avest och köping, dom va duktigt blöta, fick springa och boka tvätt tid så vi kunde hänga in allt i tokskåpet
ok... får du ihop din koppling till onsdag så lovar jag att det blir en tur... :tummenupp
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
anol70 skrev:
ok... får du ihop din koppling till onsdag så lovar jag att det blir en tur... :tummenupp

nää tror inte det men om jag får det så blir det åka av, men som jag sa tidigare så är det beställt idag och kommer under senare delen av veckan men jag HOPPAS
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top