Nu kör vi hoj-tråden!

På söndag funderar jag på att åka hoj, då är det motardtävling i Tranås. Någon som är sugen?

varför detta väder... :huvet plockade ur db killern igår och det blev mycket muller och mos :rock nu vill man bara ut och känna det maffiga vridet, dito ljudet... :D :D

det tragiska är att skitvädret ser ut att hålla i sig hela veckan... :gnissla ska nog trotsa vädergudarna på onsd... det vore synd och skam att sitta inne en vecka när man äntligen skaffat hoj igen... :banana

anol70 skrev:
varför detta väder... :huvet plockade ur db killern igår och det blev mycket muller och mos :rock nu vill man bara ut och känna det maffiga vridet, dito ljudet... :D :D

det tragiska är att skitvädret ser ut att hålla i sig hela veckan... :gnissla ska nog trotsa vädergudarna på onsd... det vore synd och skam att sitta inne en vecka när man äntligen skaffat hoj igen... :banana

du ska inte klaga, Jocke och wasa här på forumet va hemma hos mej förut och käkade och fikade och dom kom från kga och skulle till avest och köping, dom va duktigt blöta, fick springa och boka tvätt tid så vi kunde hänga in allt i tokskåpet

erik skrev:
På söndag funderar jag på att åka hoj, då är det motardtävling i Tranås. Någon som är sugen?

Nu har jag funderat färdigt, endast dåligt väder kan stoppa mig. Det blir nog avfärd senast 9 och hemkost runt 18-19 tror jag.

TERMINATOR skrev:
du ska inte klaga, Jocke och wasa här på forumet va hemma hos mej förut och käkade och fikade och dom kom från kga och skulle till avest och köping, dom va duktigt blöta, fick springa och boka tvätt tid så vi kunde hänga in allt i tokskåpet

Mario åkte på åsen idag, hoppas det inte regnade under dagen..

erik skrev:
Mario åkte på åsen idag, hoppas det inte regnade under dagen..
jo du ska säga som så.. hoppas att det regnade som fan för att inte du var där.. varför la han inte ut om att han skulle åka på åsen? ville ju klocka ju :fatta!

blom skrev:
jo du ska säga som så.. hoppas att det regnade som fan för att inte du var där.. varför la han inte ut om att han skulle åka på åsen? ville ju klocka ju :fatta!

Inte mycket att klocka en föråkare... Jag fick frågan att köra men har inte tid att vara ledig från jobbet just nu.

TERMINATOR skrev:
ok... får du ihop din koppling till onsdag så lovar jag att det blir en tur... :tummenupp

anol70 skrev:
ok... får du ihop din koppling till onsdag så lovar jag att det blir en tur... :tummenupp

nää tror inte det men om jag får det så blir det åka av, men som jag sa tidigare så är det beställt idag och kommer under senare delen av veckan men jag HOPPAS

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman