blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
åfan har han den kvarStefan skrev:2193141Jag o Gustaf med millen va ute på en snabbrunda

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
åfan har han den kvarStefan skrev:2193141Jag o Gustaf med millen va ute på en snabbrunda
Nä, den är kvar....blom skrev:2193594åfan har han den kvarfick för mig att han sålde den och blatte räcern för att köpa den blåa faran
![]()
Ny ram på gång eller?!?crashtestdummy skrev:2193314nästa lördag kanske dumdockan ses på hjulen igen.![]()
kommer idag om allt klickar.raukroland skrev:2197188Ny ram på gång eller?!?
Menar du att du ska skruva isär min?!?crashtestdummy skrev:2197205kommer idag om allt klickar.
Du har inte lust att parkera din här någon kväll i veckan?? det var ju ändå ett halvår sen jag plockade isär allt.![]()
nä jag menar bara att det kunde vara bra att se hur den ska sitta ihop.raukroland skrev:2197254Menar du att du ska skruva isär min?!?
Har ju precis skruvat ihop den igen...
Hör av dig så ska vi se vad vi kan göra...![]()
Det såg du säkert...crashtestdummy skrev:2197371nä jag menar bara att det kunde vara bra att se hur den ska sitta ihop.
Föresten, såg inte jag en verkstadshandbok till zx9 hos dig??låna???
Stefan skrev:2213348Nån som är ledig o vill åka lite på dan i morgon???
Den frågan komm upp även i den andra tråden om onsdagsåka.Aero skrev:2218842Nån som skall köra ikväll??
Det tål att tänkas på...crashtestdummy skrev:2243042Trots min okunnighet att skruva så är det dags att köra lite hoj nu. Vad sägs om måndag kväll?? Någon?
Kom hit med ställningen så kan vi köra på onsdagcrashtestdummy skrev:2243042Trots min okunnighet att skruva så är det dags att köra lite hoj nu. Vad sägs om måndag kväll?? Någon?
Det löser vi, se till att fixa bromsbelägg nu också.newstead skrev:2244767Kom hit med ställningen så kan vi köra på onsdag![]()
Jobbar på detcrashtestdummy skrev:2244783Det löser vi, se till att fixa bromsbelägg nu också.
crashtestdummy skrev:Vad sägs om måndag kväll?? Någon?
Nä jag jobbar också till 17. och ska kolla på en kåk då. men 18,15 vid kistan?Mattias650 skrev:2244869Jag hänger på!![]()
Klockan när då? Inte före 17.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti