Nu j#vlar!

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
YEEES!!!! Nu ska jag trycka i mig frukost, sedan värma upp bettan och sedan KÖRA!!!!
Hoppas det inte är allt för mycket grus o skit på vägarna! Det är ju trots allt 4,8grader
varmt nu, och lite till lär den kuna blujda på,,, då MÅSTE man väl ut!
,, lite jobbigt, Gore-Tex eller skin,,, Gore-Tex stället är så stort, så man ser ju
ut som en halvpansionerad gubba när man tar på sig det! Jaja,,får se vad egot säger!
Hoppas jag ser MÅNGA FLER där ute idag! Fight the winter!! :yoparty :tomten
 
jaha, och vilken avdelning ligger du på sen då så man vet vart man ska skicka blommorna :D
 
hm.. vi har stort parkeringshus under huset.. kanske skulle göra min egen Rörken där nere bland bilarna? (eller kanske inte:ajjabajja )


Oh.. måtte det bli snöfritt och några fler plusgrader snaart :Bugar
 
Jag är nyss hemkommer från en sladda-runt-med-volvon-tur och det var nära att jag inte kom hem alls :( Åkte igenom isen med bilfan! 4 pers i bilen och högra sidan går igenom så då fick alle man i bilen bråttom ut utom jag som ville köra därifrån. Som tur var så stannade de kvar i bilen och vi kunde fortsätta rakt fram och vända efter hundra meter. Sen gick det fort över hålen på samma ställe :D

Så här i efterhand hade jag hellre kört hoj på blankis än bil under is.
 
Offtopic nu iofs, men jag såg att du ska sälja din rs250 kentamannen. Pm'a mig info och pris på direkten!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top