Nu j-r är det krig

thundrace skrev:
När som helst,snacka om att du sålde den i tid :D Tänk om du fixar bil som funkar och swedie lär sig läsa kartor,va fan skall vi då göra under transporterna? Blärk va trist...ingen spänning alls...hehe...snuten på motorvägen såg lite purken ut... :D :tummenupp

Trodde vi skulle få böter hela bunten där.... o humöret var ju redan på topp efter 36 timmar non-stop körning.... eller bara nästan non-stop... vår bil gick ju 5 mil i taget på slutet..... *stön*

Men huset var ju fint iaf.... trots att det låg "lite" avsides...

Webspy skrev:
Trodde vi skulle få böter hela bunten där.... o humöret var ju redan på topp efter 36 timmar non-stop körning.... eller bara nästan non-stop... vår bil gick ju 5 mil i taget på slutet..... *stön*

Men huset var ju fint iaf.... trots att det låg "lite" avsides...

Någonstans i södra frankrike...
Ännu en gång då bilen fick knuffas in till vägkanten... :D

Från vänster: Swedie, Salö, Zmurfen, joko...Samt webspy rattandes i bilen... :hihi

Bifogat

• PC120059.JPG
    PC120059.JPG
    76 KB · Visningar: 121
joko skrev:
Någonstans i södra frankrike...
Ännu en gång då bilen fick knuffas in till vägkanten... :D

Från vänster: Swedie, Salö, Zmurfen, joko...Samt webspy rattandes i bilen... :hihi
Va fan,va bror vaken tillräckligt länge för o hinna knäppa en bild :va :D

UrbanTiger skrev:
Det är bara du som inte begriper för du saknar självdistans, sök hjälp :kocko

Nej nu räcker det! :mad:

Jag vet att Zmurfen har jobbat hårt för detta, även om jag delar hans prioritering och ambisionsnivå.

Zmurfis är väl inte den mest ödmjuka människa jag känner men han ska inte hackas på bara för att han vill ha ordning och reda och lägga ner sin själ på att ha nyputsade fälgar och klistermärken.

Sluta gnälla på varandra nu pojkar!!!

GSXR1100R skrev:
Det enda hotet är igentligen Zmurfen, en riktigt otäck förare som inte drar sig för att slänga sig i bollhavet, man får se till att köra om honom på insidan så att man slipper åka med honom i bollhavet.

Thundrace kör 5 sekunder långsammare än mig per varv och är uthållig som en kommunalarbetare.

Detta kommer att bli en enkel match för oss :tummenupp

Angående Team Castrols og dess förare:

1. Zmurfen. Kör bra, fort och kommer att ligga långt uppe på resultatlistorna i R1000. Dock ett osäkert moment när det gäller regn.

2. Thunderace. "The boss". Har rutinen och säkerheten, men saknar kanske snabbheten och uthålligheten. Jag vet att det finns stora resurser i denna man, men frågan är om han klarar av att ta ut det som förare i ERF sammanhang.

3. Joko. Är bara barnet. Både på papret och på banan. Men han är villig till att lära och har båda fötterna stabilt på jorden.

4. Team Castrol. Självklart ska grabbarna ha eloge för allt jobb de har lagt ner. Hade kag haft samma möjligheter, kompetans och resurser så hade jag också önskat att mitt team var lika "välorganiserat".

5. Fighten mellan Team Castrol "VM"-ERF och "Road Island"-The Bottom is Nådd kommer nog att bli jämn även på banorna. Vi i Team Firebike önskar att ansluta oss till denna fight, och för egen del kan jag garantera att jag inte kommer att köra ut någon av er i bollhavet. (Skulle vara om thunderace eldar upp min motor igen :brinnerup )

Vi ses grabbar!

Kristian Salö skrev:
Angående Team Castrols og dess förare:

1. Zmurfen. Kör bra, fort och kommer att ligga långt uppe på resultatlistorna i R1000. Dock ett osäkert moment när det gäller regn.

2. Thunderace. "The boss". Har rutinen och säkerheten, men saknar kanske snabbheten och uthålligheten. Jag vet att det finns stora resurser i denna man, men frågan är om han klarar av att ta ut det som förare i ERF sammanhang.

3. Joko. Är bara barnet. Både på papret och på banan. Men han är villig till att lära och har båda fötterna stabilt på jorden.

4. Team Castrol. Självklart ska grabbarna ha eloge för allt jobb de har lagt ner. Hade kag haft samma möjligheter, kompetans och resurser så hade jag också önskat att mitt team var lika "välorganiserat".

5. Fighten mellan Team Castrol "VM"-ERF och "Road Island"-The Bottom is Nådd kommer nog att bli jämn även på banorna. Vi i Team Firebike önskar att ansluta oss till denna fight, och för egen del kan jag garantera att jag inte kommer att köra ut någon av er i bollhavet. (Skulle vara om thunderace eldar upp min motor igen :brinnerup )

Vi ses grabbar!
Hohohohoho nu är det krig http://www.erf.nu/index.asp?N=1251 :hihi

Vet inte om det har kommit ut så jag skall inte avslöja allt för mycket hemlig information.
Det finns en isbjörn begraven i någons motor :tomten

Hoppas ni får ihop den så vi kan fightas ute på banan :tummenupp

Otee skrev:
Vet inte om det har kommit ut så jag skall inte avslöja allt för mycket hemlig information.
Det finns en isbjörn begraven i någons motor :tomten

Hoppas ni får ihop den så vi kan fightas ute på banan :tummenupp
Den är urplockad, bajken går som en iller nu :yoparty

Back