Nu j-r är det krig

underbart gott för er med sponsorer som betalar när sakerna pajjar så man kan skratta o fixa nytt...

MEN det ligger mer HEDER i killarna som pyntar ur egen ficka faktiskt...

LYCKA TILL med eran ERF i år...

janoshki-jonaz skrev:
underbart gott för er med sponsorer som betalar när sakerna pajjar så man kan skratta o fixa nytt...

Det är väl inte fel med sponsorer, det e ju inte så att hojjarna & allt runt omkring e gratis. alla bäckar små.

O dessa "killar" som har mer heder.... tror inte dem hade tackat nej om ngn hade viljat betala t.ex olja för 2 hojjar under ett år.

Roj skrev:
:corn
jag håller på Team Castrol Honda :tummenupp (thund,zmurf,Joko)

Det gör jag också :tummenupp

blir lite trevligt med fight i år då :) sen kommer ju framtida Team Gottis till 2006 :) killarna som tänker ta med Hink och spade på hojen när så dom har att göra i Sandfållan :) :angel

thundrace skrev:
Gsxr1100jjkikishrrr....Ser fram mot drabbningarna i sommar, för er som inte begriper det så är tonen mellan mig och Gsssxxccerrr1110000k mycket hjärtlig...

ja så är det, vi bara flörtar lite med varandra :pannkyss

janoshki-jonaz skrev:

Fast detta är igentligen ett billigt försök från vår sida att skaffa sponsorer, men det lär vi väl aldrig få.

Möjligen så kan http://www.karlstad.se/buss/trafik/fardtjanst.shtml och http://www.pro.se/ tänka sig att stötta oss.

Ni kan vara lugna håkan, johan och joko... skulle farfar komma om er, kan jag ramma honom för att få ett roh team högt! Annars tror jag glenning anmälde sig som frivillig kamikazeesabotörsoldat :)

kajlyl skrev:
Ni kan vara lugna håkan, johan och joko... skulle farfar komma om er, kan jag ramma honom för att få ett roh team högt! Annars tror jag glenning anmälde sig som frivillig kamikazeesabotörsoldat :)
Hmmm va det inte dig som jag varvade i Lito nu senast.

:hihi

Gsxrrrrr 1,1 rrrr: Må din röv börja klia o din arm va för kort :D .
Vm klass? Den e ju helt standard,hemma lackad o hemma tejpad.
O den dan du kommer upp på en inner på mig säljs hojen :arsele

Urban Tiger:E du på riktigt? Kör du racing själv?
Eller e du en ny V-gurra?

Qwerty:Vi ÄR ju amatörer,rookisar alla tre.

janoshki-jonaz: Heder? Vi har tagit våra gathojar,köpt bussen för egna pengar.
Slitit hela hösten o vintern fram till nu med att få ihop allt,så kom inte o prata
om heder.
Dock pga att vi valde att inte penselmåla med hammarlack för att sen gå till närmsta
mc handlare o begära hjälp i utbyte mot en sketen dekal,istället
så vände vi på det,vi gav först o förväntade oss minimalt tillbaka. :tummenupp

Tack till alla ni andra som vet hur mycket som ligger bakom :tummenupp
(Wonderwizzard,kajlyl,roj mfl)

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Hmmm va det inte dig som jag varvade i Lito nu senast.

:hihi
inte omöjligt, första gången på tung stark hoj.. och dessutom inte min :p
undrar hur snabb du hade vart första gången med en hoj på 270kg och 432hk

var det inte dig jag körde om och om och om med en 125:a? :7peta

:hej

Jisses... med tanke på all denna "ovänskap" mellan R o H gängets "Team Kastrat Honda" samt "Crash test dollsen" och GSXR1100R så ser jag fram emot körningarna med SS Emse på SRW i år. Hoppas dom bygger stoooooora bollhav där. :D

Ska beundra fajterna på avstånd när vi i snigelpatrullen har paus och raketerna finns på banan.

Maverick_ou812 skrev:
Jisses... med tanke på all denna "ovänskap" mellan R o H gängets "Team Kastrat Honda" samt "Crash test dollsen" och GSXR1100R så ser jag fram emot körningarna med SS Emse på SRW i år. Hoppas dom bygger stoooooora bollhav där. :D

Ska beundra fajterna på avstånd när vi i snigelpatrullen har paus och raketerna finns på banan.
mm... vi hatar den gubben av hela våra hjärtan :)

böjjer mig för er alla som sliter med detta....
ber om ursäkt om ja trammpade er på tårna med mitt inlägg...
FÖRLÅT! :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

janoshki-jonaz skrev:
Nej det är ingen fara :pannkyss

janoshki-jonaz skrev:
Ingen fara Jonas :pannkyss ,blir bara lite skogstokig när man offrar all tid o möda o pengar,skiter i semester mm mm för att kunna åka racing.
När man dessutom blir sågad för att man lyckas dra ihop sponsorer
och folk får det att låta som nåt fult,då blir det rullgardin.
ALLA som kör racing på ett eller annat sett vet hur viktig även den minsta
hjälpen är när allt kommer ur egen ficka.Det är dyrt nog ändå :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:

Om jag tar med kaffet & du fixar mackor... så kan vi sitta o titta på när dom "vuxna" leker :D

wonderwizard skrev:
Om jag tar med kaffet & du fixar mackor... så kan vi sitta o titta på när dom "vuxna" leker :D
Vuxen blir man väl inte förräns man fyllt 50 väl?
Då blir det ju bara gammelgsxrrrrrrrr1,1rrr som får leka dårå? :hihi :rofl

Back