Nu j-r är det krig

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
:mad: http://www.erf.nu/index.asp?N=1246 :mad:

Team Castrol/Honda kör Endurance i ERF

Företag som valt att hjälpa oss 2005:
Castrol Sverige, Honda Center Helsingborg, Maskinhallen AB, Norfrig AB, Nya Vulk Däckservice AB, Michelin, Tonyz PR Look, KK Racing, Falu Bildemontering AB, Pampas Reklam AB, AHT Accessories. Ett stort supertack till samtliga, stor som liten.

Teamets mål 2005 är att köra alla deltävlingar, även i Norge på Mo i Rana. Teamets motto är att alltid ha roligt.

- Kan man inte skratta åt det när man åker från banan är det inte värt det. Jo förresten, ett mål har vi. Vi ska spöa Team the botten is nådd... ha-ha

Thundrace & Zmurfen har hundratals sponsorer, dom ska ändå få storsmisk av oss.

:tungan

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Låter som om det där blir en proffs-serie inom kort. Är det meningen, LR?
Tydligen så ska man jaga sponsorer och ha VM klass på sin utrustning inför årets ERF, Men vi och några andra stolta lag betalar allt ur egen ficka även i år.

Har man sponsorer så får man inte åka på pisk av oss eller hur, gissa om hämden blir ljuv.

:kryckor

UrbanTiger skrev:
Finns det ingen annan serie där helsponsade team får leka.
Tycker det verkar sjukt men jag kanske inte begriper bättre :va
Endurance VM hade kanske passat dessa herrar :rofl

UrbanTiger skrev:
Okej, dom är riktiga fegisar alltså :hihi

Va grundar du denna onödiga kommentar på? Sen när blev d olagligt att ha sponsorer?!?
Samt, var i artikeln står de att teamet är helsponsrat?
Tycker att de luktar lite avundsjuka här... :tungan

Last edited:
joko skrev:
Va grundar du denna onödiga kommentar på? Sen när blev d olagligt att ha sponsorer?!?
Samt, var i artikeln står de att teamet är helsponsrat?
Tycker att de luktar lite avundsjuka här... :tungan
Så det är du som är tredjeföraren i teamet, hoppas att du har pampers XXXL inför stundande duell.

GSXR1100R skrev:
Så det är du som är tredjeföraren i teamet, hoppas att du har pampers XXXL inför stundande duell.

Till din glädje kan jag meddela att han är nästan lika långsam som jag.... tyvärr verkar han hålla sig på hjulen.... vilket jag brukar ha det lite si o så med....

GSXR1100R skrev:

hehe, ja har aldrig påstått att ja e ngn bra förare, speciellt på bana...så pampers lär behövas :rullandeu :D
iaf, planen för min egen del är att ha kul framför allt och skaffa lite erfarenhet. Du kan fajtas me zmurf o thundrace hur mycke du vill...Ja håller mig gärna utanför den biten :)

Webspy skrev:
Till din glädje kan jag meddela att han är nästan lika långsam som jag.... tyvärr verkar han hålla sig på hjulen.... vilket jag brukar ha det lite si o så med....

hålla sig på hjulen ja, men inte på banan... :rolleyes:

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Tydligen så ska man jaga sponsorer och ha VM klass på sin utrustning inför årets ERF, Men vi och några andra stolta lag betalar allt ur egen ficka även i år.

Har man sponsorer så får man inte åka på pisk av oss eller hur, gissa om hämden blir ljuv.

:kryckor

Kanske införa +tid(minus 1varv per namn skulle kanske bita) för varje reklam namn man har på cykeln/bussen. Allt för att hålla nere kostnaden och att amatörer ska våga ställa upp även efter detta år.

Webspy skrev:
Det enda hotet är igentligen Zmurfen, en riktigt otäck förare som inte drar sig för att slänga sig i bollhavet, man får se till att köra om honom på insidan så att man slipper åka med honom i bollhavet.

Thundrace kör 5 sekunder långsammare än mig per varv och är uthållig som en kommunalarbetare.

Detta kommer att bli en enkel match för oss :tummenupp

joko skrev:
hehe, ja har aldrig påstått att ja e ngn bra förare, speciellt på bana...så pampers lär behövas :rullandeu :D
iaf, planen för min egen del är att ha kul framför allt och skaffa lite erfarenhet. Du kan fajtas me zmurf o thundrace hur mycke du vill...Ja håller mig gärna utanför den biten :)
Vi har mörkat i år och kallar vår tredjeförare för Vakant, herr Vakant är hypersnabb och uthållig som Gunde Svan, givetvis är det ingen A-förare eftersom inhyrda A-förare anses vara fusk på högre nivå (läs Humlans Endurance Team).

Vi lovar att vara snälla mot dig :pannkyss

He he

Thundrace kör 5 sekunder långsammare än mig per varv och är uthållig som en kommunalarbetare.

Detta kommer att bli en enkel match för oss
Klockrent:GSXR1100R :hihi

Men se upp om han håller andan o drar in kagen.

GSXR1100R skrev:
Det enda hotet är igentligen Zmurfen, en riktigt otäck förare som inte drar sig för att slänga sig i bollhavet, man får se till att köra om honom på insidan så att man slipper åka med honom i bollhavet.

Detta kommer att bli en enkel match för oss :tummenupp

Ooopppsss....thundrace har legat i träning samt gått ner i vikt... :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Förlåt, ni kör i VM alltså. Ska bli spännande att följa er framfart.
Jag vill också ha ett fett sponskontrakt. Ska bara lära mej köra först :gnissla

Var står det att vi kör i vm? Jag tycker det är så skönt när man känner att folk gläds åt andras framgångar,jag personligen har alltid tyckt att det är lika gött när det går bra för andra som jobbat hårt för det som för mig själv... :tummenupp

Gsxr1100jjkikishrrr....Ser fram mot drabbningarna i sommar, för er som inte begriper det så är tonen mellan mig och Gsssxxccerrr1110000k mycket hjärtlig...

Back