Nu Jävlar ,,,,,,,

sen på det, finns redan en tråd om detta :)

och alla här inne hatar han nu :hihi

Ja jävlar....
Nej ta dom där komikerna som man får huvudvärk av och totalförbjud dom :rolleyes: :arsele

Föresten Jocke va det du som tog en paus vid busshållsplatsen/ amsbergs bilskrot i går. Dundrade förbi där på vägen och såg en sån hoj som du har?

NIx det var inte jag ,, men när jag passerar där nästa gång ska jag stanna til där :) det är så trevligt o vara på vigd mark liksom,

Min första resa med millen i år blir till borlänge o kupolen där den ska stå o representera det Italienska i MCK WHEELERS ,,

Välkommen ,, // Jocke

Stoppsladd skrev:
2118667 Ja jävlar....
Nej ta dom där komikerna som man får huvudvärk av och totalförbjud dom :rolleyes: :arsele

Föresten Jocke va det du som tog en paus vid busshållsplatsen/ amsbergs bilskrot i går. Dundrade förbi där på vägen och såg en sån hoj som du har?

ok ,, tydligen fler dyslektiker än jag här då ,, he he

Dark_Messenger skrev:
2118646 Finns redan två trådar ang detta :7peta

jag menar....fick han ONT i huvudet av att en mc körde förbi??? vadå lättpåverkad. Har han för få hjärnceller eller nåt :dummer

Vad är ljuvare än att höra en skrikande radfyra en mulrande V twin en lekfull stånka eller en ättrig tvåtaktare. :kär :tuttar :crash :bow :drool :nicka :Rockbanan :2cool :yoparty

Om han så gillar vintern så mycket. VARFÖR FLYTTAR HAN INTE UPP TILL NORDPOLEN! där kan han slippa alla otäcka ljud som man får huvudvärk och mardrömmar av för att inte tala om den skräck och hög puls de skapar. :rolleyes: :hihi

Ibland känns de extra bra att man har köp ett helsystem... :banana

Okej!

Men då ses vi i borlänge då? (har varit med i wheelers ja me faktiskt) Åker nog dit med Engel, Cozmos å Mäkinen. Låter det bekant? :)

jocke i köping skrev:
2118805 NIx det var inte jag ,, men när jag passerar där nästa gång ska jag stanna til där :) det är så trevligt o vara på vigd mark liksom,

Min första resa med millen i år blir till borlänge o kupolen där den ska stå o representera det Italienska i MCK WHEELERS ,,

Välkommen ,, // Jocke

vilken sopa, någon som vet var han bor?
borde ju ge igen med lite mc-buller :)

"tycker därför att en lösning kan vara att grannarna i ett bostadsområde kommer överens om att man inte ska klippa gräset på till exempel lördagskvällen."

Bättre att klippa gräset en lördagkväll när dom flesta inte ska upp tidigt o jobba på söndagen... Fast vissa jobbar juh söndagar ja då är det ju bättre att väsnas på vardagar.. men några vill kanske sova då, hmmm jaja idioter :tungan

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back