Nu jävlar!

MILKY skrev:
Om du nu har bestämt dig för en Husa så :tummenupp men SNÄLLA gör mig en tjänst o köp den inte av :tomten i laxå!!!!.

Du kan va lugn! Det blir isånafall hos min lokala leverantör.. Känns bäst så :yoparty

Fan, nu vill jag att den här jävla tråk höst/vinter skiten ska försvinna så man kan ut GASA!! Fullt ös!

/R

MILKY skrev:
Om du nu har bestämt dig för en Husa så :tummenupp men SNÄLLA gör mig en tjänst o köp den inte av :tomten i laxå!!!!.
Micke är bra på mycket men jag vette fan vad man skulle behöva göra för att få en ny hoj "före årsmodellens början" med 7lök i rabatt.

Flåhäng skrev:
Du kan va lugn! Det blir isånafall hos min lokala leverantör.. Känns bäst så :yoparty

Fan, nu vill jag att den här jävla tråk höst/vinter skiten ska försvinna så man kan ut GASA!! Fullt ös!

/R
Beställ nu så får du en av de första i landet :tummenupp
:tomten i Laxå snöt de första och har säkert krängt iväg nån men i princip först vore väl fint...

Supermoto skrev:
Micke är bra på mycket men jag vette fan vad man skulle behöva göra för att få en ny hoj "före årsmodellens början" med 7lök i rabatt.

Micke är en stor babian med mensvärk!. Jag hade god lust att köra ner en 650 i halsen på honom sist jag träffade honom!.

Gillar honom inte punkt slut!.

Var bara tvungen o säga det med tanke på vad jag har varit med om!.

MILKY skrev:
Supermoto skrev:

Micke är en stor babian med mensvärk!. Jag hade god lust att köra ner en 650 i halsen på honom sist jag träffade honom!.

Gillar honom inte punkt slut!.

Var bara tvungen o säga det med tanke på vad jag har varit med om!.

ok, vad är det du varit med om där då? De fåtal gånger jag snackat med honom så har han varit helt ok.

Dela med dig av din vetskap nu :fyllisar

/ R

Flåhäng skrev:
hehe, nu förstår jag dig.. Låter inget vidare det där.. Vilken jävla idiot till säljare!

Historien förtäljer inte om du köpte dig en husa tillslut, lr vart det KTM?

/Rickard

Det blev en Buss som mina vänner kallar det, en XR650.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman