Nu jävlar är öborna arga!

Men herregud. I skrivande stund är det 7 (sju) kommentarer på artikeln. Polisen har fått några samtal om störande av ordning (vaffan?).

Det var riktigt lugnt i år. Ring vilken polismyndighet i vilken liten skitkommun som helst så kan dom nog rapportera en å annan buskörning.

Höna av en fjäder, någon?

E* Poliser och väktare var alla på gott humör, trevliga och glada! :tummenupp

sissta lelleveckan ??

trisst isåfall !

"Sssch (2 timmar och 51 minuter sedan)

Ta dem när de ska med färjan på söndag. Kolla ljuddämparna, eller snarare ljudförstärkarna, och beslagta dem. Jag såg flera hundar bli fullkomligt chockade och vettskrämda av ljudvolymen och de obehagliga ljudfrekvenserna som vi människor inte uppfattar alls.
I övrigt buskörde de här dårarna totalt utan respekt för omgivningen."

Brilliant :D

Ta dem när de ska med färjan på söndag. Kolla ljuddämparna, eller snarare ljudförstärkarna, och beslagta dem. Jag såg flera hundar bli fullkomligt chockade och vettskrämda av ljudvolymen och de obehagliga ljudfrekvenserna som vi människor inte uppfattar alls.

Vist smart men tror det kommer väsnas ändå mer efteråt o tar en stund att plocka bort slutburken, går snabbare om man har några potatisar o trycker in i röret :D

Big brother effekten. Minsta grej som händer blir veckans snackis. Börna på cykelvägar är försig aldrig särskilt smart.

Tobbe86 (1 timma och 9 minuter sedan)
Ser jag dom komma bakifrån brukar jag lägga mig i mitten då bromsar dom j*vlarna in. Detta gör jag bara om jag ser dom långt bakom d.v.s. minst 100m. Jag tycker det ska tas fram digitala regskyltar på MC som läses av vid olicka ställen längsmed vägen, typ som en MC-trafikkamera, som inte går att

Det är såna här som man blir förbannad på och då gör man det ännu värre. Och vadå, Bara en MC-trafikkamera? Varför inte alla jävla bilister som tror de äger vägen?

VÄGEN ÄR ALLAS!

Var bara tvungen att kopiera in den här så alla ser:

Tobbe86

Ser jag dom komma bakifrån brukar jag lägga mig i mitten då bromsar dom j*vlarna in. Detta gör jag bara om jag ser dom långt bakom d.v.s. minst 100m. Jag tycker det ska tas fram digitala regskyltar på MC som läses av vid olicka ställen längsmed vägen, typ som en MC-trafikkamera, som inte går att koppla bort!

Tur att han räddar vägen och inte bidrar till olyckor...! En gentleman.

Nawwwwww, dom stackars lilla hundarna. :(
Jaaeeg hoppas att ALLA hundar får leva på en regnbåge och alltid ha det bra!!!!!!!!!!!!!!:tummenupp:rolleyes:

:glömdet

Hahaha, vilken jävla analys! Personen i fråga menar alltså att det är mer logiskt att hundarna blir skraja av ett ljud vi inte hör, än ett vi faktiskt hör? :brinnerup

Var bara tvungen att kopiera in den här så alla ser:

Tobbe86

Ser jag dom komma bakifrån brukar jag lägga mig i mitten då bromsar dom j*vlarna in. Detta gör jag bara om jag ser dom långt bakom d.v.s. minst 100m. Jag tycker det ska tas fram digitala regskyltar på MC som läses av vid olicka ställen längsmed vägen, typ som en MC-trafikkamera, som inte går att koppla bort!

Tur att han räddar vägen och inte bidrar till olyckor...! En gentleman.

Släng människan av ön! ;)

Jag bor nära Kneippbyn och har inte störts what so ever förutom punktmarkering av Mc-förare. har åkt in i 2 kontroller med hojen denna vecka. samma visa förra året och året innan. :)
en del gillar bara att klaga. tror bara de är avundsjuka för att de bara har en tråkig container att åka runt i. Ni är Välkomna tillbaks! skönt med lite hojjar, sköna människor och drag på ön. roligare än alla andra sommarveckorna.

Last edited:
Hahhaaa, vicka briljanta comments!! :yoparty

-KOJ (10 minuter sedan)

Mera rullgrus på vägarna så slipper vi busåkning med mc.

-perrapsson (1 timma och 24 minuter sedan)

borde bara finnas ett märke på MC Harley D dom är inga svin i trafiken

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey