nu hemsida

Trevligt, men det finns ju en hel del att rätta till...

texter osv... mycket stavfel. Sedan syns ju inte KTM och Suzukis logotyper helt..

Marron skrev:
Trevligt, men det finns ju en hel del att rätta till...

texter osv... mycket stavfel. Sedan syns ju inte KTM och Suzukis logotyper helt..
skriv gärna var alla stavfel är (om du orkar) har klippt in mycket tex så jag har knappt läst igenom den.

ang loggan så funkar den på min dator.... :va

liljekvist skrev:
skriv gärna var alla stavfel är (om du orkar) ska se vad jag kan göra med loggan. Har klippt in mycket tex så jag har knappt läst igenom den.

BAKGRUND

Superbike Racingteam startades 2003 av Mathias Pettersson som driver företaget Superbike i Göteborg.

Tänken är att hjälpa killar & tjerar att få en bra hjälp i sin racing karriär, vem vet vem som blir våra nästa iternationella framtids hopp.

Där har du några, var de jag reagerade på när jag kollade..

Suzuki och KTM loggorna visas bara hälften för mig med... Schysst sida, kommer att kika hit då och då... :)

Edit: En liten undran... Får ni plats med hojar i Jumpyn? Är ute efter transportmedel och vill gärna kunna utöka valmöjligheterna..

Last edited:
Jockwell skrev:
Suzuki och KTM loggorna visas bara hälften för mig med... Schysst sida, kommer att kika hit då och då... :)

Edit: En liten undran... Får ni plats med hojar i Jumpyn? Är ute efter transportmedel och vill gärna kunna utöka valmöjligheterna..
Ang jumpyn så får två plats men det blir tajt med matrial. Så vi ha var sin.... samt en stor transitbuss när vi ska sammåka. dock drar den endel soppa så man vet ej vad som är mes ekonomiskt än.

liljekvist skrev:
Ang jumpyn så får två plats men det blir tajt med matrial. Så vi ha var sin.... samt en stor transitbuss när vi ska sammåka. dock drar den endel soppa så man vet ej vad som är mes ekonomiskt än.
Om man får ställa en följdfråga till detta... Hur stort lastutrymme har en jumpy?

Jockwell skrev:
Om man får ställa en följdfråga till detta... Hur stort lastutrymme har en jumpy?
en kuggfråga... är det liter vol du menar eller längd mått? All info finns på citroengs hemsida men längden är 206cm

liljekvist skrev:
en kuggfråga... är det liter vol du menar eller längd mått? All info finns på citroengs hemsida men längden är 206cm
Tänkte som både och.. Både längder och hur många kubik. Kan kolla där...:)

Edit: Såg att det var 4 eller 5 kubik i dem, måtten har jag inte i minnet...

Last edited:
Ja, filmen var rolig. He he. Bara att göra klart, man vill ju se mera. Vi ses på Anderstorp. :tummenupp

Vore skoj om fler förare här på SH länkade till sina hemsidor så de blir lättare att hitta! Kan ju se det som ett bra sätt att få sina sponsorer att synas mer, samt marknadsföra sig själv... :)

Bra jobbat Liljekvist! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...