Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjysst sida! Kul att man fick vara med på förstasidan också...liljekvist skrev:kika gärna in på den nästan klara hemsidan för vårt lilla team
skriv gärna var alla stavfel är (om du orkar) har klippt in mycket tex så jag har knappt läst igenom den.Marron skrev:Trevligt, men det finns ju en hel del att rätta till...
texter osv... mycket stavfel. Sedan syns ju inte KTM och Suzukis logotyper helt..
liljekvist skrev:skriv gärna var alla stavfel är (om du orkar) ska se vad jag kan göra med loggan. Har klippt in mycket tex så jag har knappt läst igenom den.
Ang jumpyn så får två plats men det blir tajt med matrial. Så vi ha var sin.... samt en stor transitbuss när vi ska sammåka. dock drar den endel soppa så man vet ej vad som är mes ekonomiskt än.Jockwell skrev:Suzuki och KTM loggorna visas bara hälften för mig med... Schysst sida, kommer att kika hit då och då...
Edit: En liten undran... Får ni plats med hojar i Jumpyn? Är ute efter transportmedel och vill gärna kunna utöka valmöjligheterna..
Om man får ställa en följdfråga till detta... Hur stort lastutrymme har en jumpy?liljekvist skrev:Ang jumpyn så får två plats men det blir tajt med matrial. Så vi ha var sin.... samt en stor transitbuss när vi ska sammåka. dock drar den endel soppa så man vet ej vad som är mes ekonomiskt än.
en kuggfråga... är det liter vol du menar eller längd mått? All info finns på citroengs hemsida men längden är 206cmJockwell skrev:Om man får ställa en följdfråga till detta... Hur stort lastutrymme har en jumpy?
Tänkte som både och.. Både längder och hur många kubik. Kan kolla där...liljekvist skrev:en kuggfråga... är det liter vol du menar eller längd mått? All info finns på citroengs hemsida men längden är 206cm
ja det gör viRaceMe skrev:Ja, filmen var rolig. He he. Bara att göra klart, man vill ju se mera. Vi ses på Anderstorp.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |