NU har snön kommit i GBG!!

Jag åkte hoj idag på eftermiddan. Torra vägar, men säg den glädje som varar...skitsnö här också, retfullt lite. :näsblod

Ni som vill ha snö det är bara att komma till götet och hämta skiten, jag hjälper er gärna att skotta.

MattE. skrev:
Vad är detta? :va

vi har 2-10cm i skåne sen några dagar tillbaka.
förutom i städerna då.

Hmm, var hittar du den snön nånstans? Har inte sett mer än fläckvis. Mestadels är det glorifierad frost, typ... (då har jag även studerat valda delar av skånes landsbygd).

Gilgo skrev:
Forden tillhör något pack(alkis, pundare, socialfall) som bor över gatan. Den är alltså varken min eller sharpedges. Vi är bara odrägliga :D

hahahha jag har också en nästan likadan fräck Forrd.. Man kunde tro att det var en pundare som var ute o körde idag när jag drog lite granna utanför lisebergs södra entré idag utan nåra ljudämpare på ( för de ha rostat av) och gjorde fina donuts... sen drog jag rakt över en rondell och fixa till deras rabbat och sen hem efter jag väckt döingarna utanför sahlgrenska...

Rasorblade skrev:
haha!! Kolla in min avatar :hihi

You're second on my list!

Borde f-n vara förbjudet med såna där i avataren. Särskilt under arbetstid... :gnissla

Coola Ola skrev:
Hmm, var hittar du den snön nånstans? Har inte sett mer än fläckvis. Mestadels är det glorifierad frost, typ... (då har jag även studerat valda delar av skånes landsbygd).
För några dagar sedan var Löddeköpinge rätt så täckt (bara någon cm), men mest fläckar nu.
Veberöd och Hemmestorp hade 6-10cm som bäst.

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back