Nu har man införskaffat sig en ny hojj

icce

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2010
Hoj
Yamaha R6
tja...
efter 5 timmar enkel resa.... så kom vi fram till motorcykeln.... kollade upp att all stämde dvs papper o motorcykelns skick o en liten provkörning o så sen var den köpt och en 6 timmar lång bilresa hemma igen...

de va en Yamaha R6 2005 som rullat 950mil. fick ge 62k för den.
Den har bara haft 3 ägare. (1firma 2 privat personer)
kanske värt o tillägga är att den verkligen var i toppskick... den både såg fräsch ut och motorn lät verkligen bra. inga missljud o inga problem med växling o dylikt.

va tycks lite kul med kommentarer o funderingar. bra/dåligt köp?
tips o erfarenheter tas gärna emot.

lägger upp lite bilder på skönheten :yoparty

Mvh
marcus

Bifogat

• R6 7.jpg
    R6 7.jpg
    242.7 KB · Visningar: 428
  • R6 5.jpg
    R6 5.jpg
    241.9 KB · Visningar: 383
  • R6 1.jpg
    R6 1.jpg
    234.6 KB · Visningar: 325
Last edited:
snygg!.. lite dyr kanske så här under vintern och allt? men jag vet inte... grattis iaf!!

Asnice, ser ut att vara ett bra köp. 1000mil är nada. Snyggt med fälgstripes, grattis till köpet!

/Aki

Riktigt snygg! Själv köpte jag en R1 08:a för ett par veckor sedan och längtan efter våren blev ännu mer olidlig!:)

Riktigt snygg! Själv köpte jag en R1 08:a för ett par veckor sedan och längtan efter våren blev ännu mer olidlig!:)

tackar :tummenupp hehe a jag kan förstå dig... när ja satte mig på den så ville jag bara köra o köra men denna snö tar kål på mig haha.... pricken över i:et var att sekunden jag klev av den igår så började snö stormen hahah så de va ba slänga upp den på släpet o dra över ett överdrag o sätta sig i bilen hehe..... börjar bli otålig hoppas våren börjar krypa fram snart

sa du att där inte var missljud i hojen.... hmmm vill minnas att just den hojen med den färgsättningen kallades för "måndags exemplar) shiit. Jag hade iaf varit nervös o köpa just den hojen utan o provat den rejält.............;-)....skramlaha bara rullar... kolla gamla fj11-1200 hojarna... ta mä fan skott säkra lok.. tror du köpt en bra moppe...

mvh.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...