Nu har man gjort det. Köpt en r1- 06 Svart.

R1 06

Belial skrev:
jo har vart in å tittat lite känns onödigt att byta för tillfället,näe blir nog samma hoj som förr gillar min ändå,du vet väl att blå e den snabbaste färgen :hihi ,men ser ut som davva har rätt lack iår, ska ge han ett par yamma dekaler bara så det stämmer bättre me verkligheten. :lol
Hej igen. Tänkte närmast på vilken färg du tycker ser bäst ut. Olika bud hela tiden. Man får trösta sig med att dom går lika bra oavsett färg.
Men jag tror att Davva kör lite snabbare nu när han har camel locken skulle bara fått dit ett R1 märke då går det ändå fortare :hihi Jögga :)

Jögga skrev:
Hej igen. Tänkte närmast på vilken färg du tycker ser bäst ut. Olika bud hela tiden. Man får trösta sig med att dom går lika bra oavsett färg.
Men jag tror att Davva kör lite snabbare nu när han har camel locken skulle bara fått dit ett R1 märke då går det ändå fortare :hihi Jögga :)
Den gula e grymt snygg men tycker den svarta e lite snyggare, :)
ang davva kör han lugnare än förr,ska försöka ordna några märken på
hojen hans :hihi

R1 06

Belial skrev:
Den gula e grymt snygg men tycker den svarta e lite snyggare, :)
ang davva kör han lugnare än förr,ska försöka ordna några märken på
hojen hans :hihi
När vi är i gång kanske man kan klämma in en r1 motor i den, kan få plats, nog för att hojen är liten, gas och hammare. Kan nog bli en dräpare. :va Jögga. :hihi

Jögga skrev:
När vi är i gång kanske man kan klämma in en r1 motor i den, kan få plats, nog för att hojen är liten, gas och hammare. Kan nog bli en dräpare. :va Jögga. :hihi
Vi kan prova klämma dit en :lol ,skulle bli en dräpare?nja ung samma vikt som en 1000 ändå,men roligt skulle vi få när han öppna trottlarna första gången :lol

hojtävling...

Jögga skrev:
Det enda jag inte gillar med den gula är att den är inte klar lackad över dekalerna. Det är jävligt svårt nog att man inte ska betala man ska ju välja färg ochså. Har du fundrat på att åka på nån hoj tävling i sommar ni var ju förra året skulle vara kul att åka på nån i år. Kan ju kolla om 440 reven vill följa med hoppas han tar kortet kan hyra en av martin. :hihi

Tjena. Jag vet vad du pratar om när det gäller davva. Han slår många storebror på fingrarna. Vi får ta några turer i sommar. :) Jögga.

Tjena jögga!! hoj tävling ja.. är sugen på den som går på gelleråsen första helgen i juni i samband med stcc... vi får väl planera in nåt, de eller mo i rana. 440 reven ja... den finns ju r1 för 6-7000 kronors klassen.... de är väldigt små och kanske på ca50-70 kubik men det räcker ju till han, små karlar små cycklar...haha..

R1 06

Davva skrev:
Tjena jögga!! hoj tävling ja.. är sugen på den som går på gelleråsen första helgen i juni i samband med stcc... vi får väl planera in nåt, de eller mo i rana. 440 reven ja... den finns ju r1 för 6-7000 kronors klassen.... de är väldigt små och kanske på ca50-70 kubik men det räcker ju till han, små karlar små cycklar...haha..
Pratade med 440 reven vad du hade skrivit. Han tyckte du skulle koncentrera dig på helgen. Så du inte blir från åkt av Conny. :hihi. Som sagt vi kollar närmare ang hoj åkning i sommar tävlingar och sånt. Har det bra i helgen kom ihåg först i böj väljer spår. :) Jögga.

R1 06

Belial skrev:
Vilken färg tänker du slå till på nu då?
Hej. Det blev en svart. Hämtade reg skylten på bewa i dag. Dom skulle tydligen plocka i hop den i dag :tummenupp . Beställde lite grejor till den ochså. :) Dessutom har man kostat på sig en ny hjälm. Så nu är man på gång. :hihi. Jögga.

Hej!

Ni som köper R1:or -06 vilka slipons rekommenderar ni? Jag själv är sugen på att införskaffa mig en egen i jubileumslack.

MVH Micke

CustomMicke skrev:
Hej!

Ni som köper R1:or -06 vilka slipons rekommenderar ni? Jag själv är sugen på att införskaffa mig en egen i jubileumslack.

MVH Micke

på min -04a hade jag både Acra och yoshi system i titan,och kan bara rekomendera yoshi va så jävla nöjd med den.Det får bli en till -06an också :tummenupp

NOMAD skrev:
1970438 på min -04a hade jag både Acra och yoshi system i titan,och kan bara rekomendera yoshi va så jävla nöjd med den.Det får bli en till -06an också :tummenupp

Varför var du mer nöjd med Yoshi systemet än med Akra?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D