Nu har jag verkligen lyckats

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jaha... Då har man gipsat högerbenet då... Lyckades bromsa omkull mig igår och fick då foten under hojen. Va idag på sjukhuset och dom sa att en bit av skenbenet hade lossnat. Är nu gipsad upp till knät och sjukskriven till sista maj. :( Alltså inge hojåkande på över en månad. :(

Hur dödar man nu 6 veckor på ett lätt sätt?

//En gipsad biker..

Det är bara att du lånar ut valfri hoj till mej så jag har nåt att köra på tills jag får tillbaka min :D

fan vilka polare man har asså... alla vill bara åt ens hoj.. :rolleyes: :p

EBS skrev:
Jaha... Då har man gipsat högerbenet då... Lyckades bromsa omkull mig igår och fick då foten under hojen. Va idag på sjukhuset och dom sa att en bit av skenbenet hade lossnat. Är nu gipsad upp till knät och sjukskriven till sista maj. :( Alltså inge hojåkande på över en månad. :(

//En gipsad biker..

Ouch...men det kunde juh ha varit värre..men krya på dig

Out_Spinner skrev:
Usch vad tråkigt. Det kanske hör till yrket? :) Krya på dig

hehe... man börjar undra då 100% av dom som jobbar för det åkeriet jag kör för har brutna ben... dvs. jag och freddie/mcbudet.. :rolleyes:

ingen som har nå tips på vad man kan göra för att döda 6 veckor?

EBS skrev:

Ta kökskniven och lägg ett lateralt snitt över fjärde veckan så skall det nog vara ordnat :p .

Ragga på krogen. Tjejerna kommer säkert att tycka synd om dig och ta hand om dig på ett moderligt sätt :rolleyes: .

HAHA RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRookie!!!!

fan vad illa! och som jag hajjade det så var det en pissvurpa oxå det gör saken ännu mer smärtsam!! tro mig!!!

lider med dig!

EBS skrev:

//En gipsad biker..

Re: Re: Nu har jag verkligen lyckats

Mcbudet skrev:
HAHA RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRookie!!!!

fan vad illa! och som jag hajjade det så var det en pissvurpa oxå det gör saken ännu mer smärtsam!! tro mig!!!

lider med dig!

Fan... nu ska du inte va sånn.. :rolleyes:

Martin måste få in fet mycke stålar till sitt företag nu när vi jobbar så mycket.. :D

EBS skrev:

TV, DVD-filmer (och andra filmer nerladdade från nätet) och buntvis med engelska mc-tidningar räddade min höst. Sen var alla tjejer så väldigt omtänksamma helt plötsligt när man kom struttandes på kryckor :)

Sergeant skrev:

Ragga på krogen. Tjejerna kommer säkert att tycka synd om dig och ta hand om dig på ett moderligt sätt :rolleyes: .

Undrar vad min flickvän skulle säga om det.. :rolleyes: :D

EBS skrev:
Undrar vad min flickvän skulle säga om det.. :rolleyes: :D

Aha! Där har vi i alla fall lösningen på vad HON ska göra i 6 veckor. Pyssla om dig. :tummenupp

Skämt åsido, jag hoppas du inte känner dig för pissig. Lider med dig! Krya på dig!

John skrev:
Aha! Där har vi i alla fall lösningen på vad HON ska göra i 6 veckor. Pyssla om dig. :tummenupp

Skämt åsido, jag hoppas du inte känner dig för pissig. Lider med dig! Krya på dig!
Nej då... allt för pissig känner jag mig inte... har ju sporthoj.com att fördriva min vardag med.. :D
Dessutom hade jag tänkt börja bygga diodbaklyse till NSR:en.. :crash

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...