Nu har jag tröjjorna

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hej!

Nu har jag en herrans massa tröjjor i stugan :)

Nu är det bara så att jag tänkte finna det billigaste möjliga sättet och skicka ut dessa tröjjor på.

Jag har valet å köpa s.k inrikes (tjockare) kuvert, som kostar 66kr styck.

Om jag lyckas hålla mig under 350gram så kostar det mig 33kr att skicka ut ifall jag kan hitta packning själv... men för över 80st tröjjor???

Tänkte kolla om det gick å få hjälp från nån här med å hitta en bra lösning. Bor du runt etuna kanske du till och med kan hämta upp ... ? :)

Johnny

Swedie skrev:
Hej!

Nu har jag en herrans massa tröjjor i stugan :)

Nu är det bara så att jag tänkte finna det billigaste möjliga sättet och skicka ut dessa tröjjor på.

Jag har valet å köpa s.k inrikes (tjockare) kuvert, som kostar 66kr styck.

Om jag lyckas hålla mig under 350gram så kostar det mig 33kr att skicka ut ifall jag kan hitta packning själv... men för över 80st tröjjor???

Tänkte kolla om det gick å få hjälp från nån här med å hitta en bra lösning. Bor du runt etuna kanske du till och med kan hämta upp ... ? :)

Johnny

vil det være mulig å kjøpe tröjor i sporthojsbutiken som jeg ser skal komme?

Varför inte lägga typ alla som ska till gbg i en kartong och skicka till någon du känner i gbg, så kan man la åka till honom och hämta?

Ok, köp en bunt vanliga kuvert och en bunt frimärken, det måste väl bli billigare? Fast det blir ju en hel del :slicka men det ger ju bra träning...

Förresten, var har du gjort av menyn för att byta forum snabbt och lätt? Jag menar den som brukade ligga ovanför "Forum Rules" nästan längst ner.

Åhh.. Vilka lyckostar..

Jag som fortfarande väntar på att Mavve ska fixa min sen förra beställningen.. :whip

Sådär! nu har jag även 70st kuvert! ska börja packetera nu...

uj uj... jobbigt det här! ajja! snart har ni era tröjjor!

hoppas bara det är något fel på tröjjorna!!! ska isåfall skriva det här snarast!

Härligt :tummenupp

Då är det bara å vänta på att den ska dimpa ner hemma i brevlådan :bow

Ett tröjpaket väger 500g+ alltså du betalar för ett kilo.
Frakten för ekomonipaket kostar 55kr för ett kilo.

Vissa(väldigt få) tröjpaket väger under 500g(storlek S?) och de kostar 45kr att skicka.
Själva kartongen(lådan) kostar runt 4kr eller mindre. Alltså 60kr i frakt för en tröja.

Hittar du det billigare så säg till....

750RR

kostade mig 700kr för 70st paket. Fick 20% rabatt. Köpte från bokhandel! Slog på charmen å fick 20%. fett. var massa unga tjejer som dilla bakom disken, så det var ju en plätt ;)

om jag får vikten å bli under 250g kostar det 22kr att skicka varje paket nu efter att 700kr är betalt för paketen. annars är det 33kr som gäller.

Swedie skrev:
jo! men det är så väldans utspritt faktiskt. går inte å göra så.

Till Uppsala går det :fakta
Som zeal redan anmält sig frivillig till dessutom. (om du läst ditt pm?)
Hur vart de med det då? är de skickade?

jag får ta och använda kartongerna jag fick av tryckeriet för å skicka en stor last till Uppsala. skickar det idag!

.... :rodnar

tryckeriet har haft lite av en egen uppfattning om min order. Tröjjorna tycker jag ÄR toksnygga, men dem är inte helt enligt formatet av dem gamla tröjjorna, inte heller har kombination av Versaler och Gemener används utan det är endast Versaler. Det kan göra att saker å ting ser mindre ut som du ville ha det!
(detta är ENDAST på Nicknamet ovan Loggan)

Men! tröjjorna är av yper kvalite och trycket är oxå väldigt starkt och bra! Dock är just formatet inte enligt ordern i fullo.

Jag har oxå fått reda på att 5st tröjjor saknas och ska tryckas snart. Samt, tshirt orderna har det varit problem med. Kommer med mer om det snart.

Ledsen! Har iaf tröjjorna.. kommer fortfarande skicka ut!

tror jag aldrig mer kommer trycka tröjjor för Sporthoj.com. Iaf inte göra dem som dem är nu längre! Dem är sååå svåra för tryckeriet å trycka å få rätt.

:rodnar

Swedie skrev:

tror jag aldrig mer kommer trycka tröjjor för Sporthoj.com. Iaf inte göra dem som dem är nu längre! Dem är sååå svåra för tryckeriet å trycka å få rätt.

:rodnar

Shit! Å jag som oxå ville ha en tröja :gråta

Hur ska jag nu göra? :confused:

Funkar mutor? :öl

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back