Nu har jag sett allt.....

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
HD XR1200, -09
Satt i min bil (ja jag vet men jag skulle köpa tårta och den pajar i ryggsäcken) och vid ett rödljus kom en HD V-rod med frontkåpa á la HDs Electra Glide.......fy f*n vad knepigt det såg ut. Den hade front area värre än min Land Rover Defender. :huvet

Killen som troligen tyckte sig vara tuffast på ön tjoffade omkring på sin breda V-rod men tyckte att det drog för mycket.....:D

Jag tyckte det såg ut som usch men han hade säkert en anledning..... ett handikap eller liknande så jag menar inte att vara respeklös..

Blev så paff att jag inte fick upp telefonen........

Nu har jag sett allt.....
Satt i min bil (ja jag vet men jag skulle köpa tårta och den pajar i ryggsäcken) och vid ett rödljus kom en HD V-rod med frontkåpa á la HDs Electra Glide.......fy f*n vad knepigt det såg ut. Den hade front area värre än min Land Rover Defender.

Killen som troligen tyckte sig vara tuffast på ön tjoffade omkring på sin breda V-rod men tyckte att det drog för mycket.....

Jag tyckte det såg ut som usch men han hade säkert en anledning..... ett handikap eller liknande så jag menar inte att vara respeklös..

Men fan va ni klagar då det e världens bästa mc-väder och ni flickor bara snackar mögelost :huvet
Lev livet o sluta snacka skit :tummenupp

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...