Nu har jag också åkt klart

• Thread starter Thread starter KGA
  • Start date Start date

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Precis hemkommen efter 2 1/2 dag på sjukhus och med nyopererad vänsterfot.Var en mötande kärring som gjorde en vänstersväng när jag kom åkande.Det här hände i fredags och jag skulle byta in hojen på lördagen :( men det var kärringen som gjorde fel så jag behöver inte betala en spänn.Hon kommer även åka dit på vårdslöshet i trafik.Men min hojsesong är över då jag ska ha gips i 8 veckor.Vet inte hur det gick med hojen den står hos bärgaren men det var ingen vacker syn.Kan bli svårt för mig att ta mig till möten då jag inte kan köra bil.

Jaha, välkommen i klubben får man väl säga då, olycksbroder :(
Tråkigt som satan att höra men skönt att du verkar någorlunda välbehållen :tummenupp
Hoppas det inte är alltför allvarligt med foten bara...

Vi får väl ta en sväng till karlskoga och hälsa på dig nån dag :öl

Aj då. Skönt att det gick så pass bra iallafall. 8 veckor i gips är ju förstås inte så kul.

Kärringar ska inte vara ute på vägarna. Hoppas hon lärt sig en läxa nu... :mad:

Krya på dig! :tummenupp

Aj som fan :(
Som sagt; välkommen i klubben...

Vi borde få ett eget VIP-bord på festen för oss som inte kan hålla gummit neråt.

Gjorde du nått knas (körde jättefort t.ex) vid smällen eller var det enbart hennes fel??

Enbart hennes fel,jag körde i laglig hastighet.Kärringar och bilkörning går inte ihop.

KGA skrev:
Enbart hennes fel,jag körde i laglig hastighet.Kärringar och bilkörning går inte ihop.
Med risk för represalier och ett gäng "du själv då".... Du har så rätt, så rätt.

Känns lite kymigt att det var jag som startade denna trend i Örebro :(
Hur många är det egentligen som har blivit gipsade i år?

Iaf, se det som vi SM killar har gjort det, ett ypperligt tillfälle att dricka öl mest hela dagen eftersom man inte kan köra hoj :tummenupp

Krya på dig, drick mjölk
<-- som har varit utan gips i 3 veckor men var sååå nära att lägga in sig i ett paket igår igen :o

phastasphuk skrev:

Iaf, se det som vi SM killar har gjort det, ett ypperligt tillfälle att dricka öl mest hela dagen eftersom man inte kan köra hoj :tummenupp

Krya på dig, drick mjölk
<-- som har varit utan gips i 3 veckor men var sååå nära att lägga in sig i ett paket igår igen :o

jag mötte dig mellan nya rondellen och trafikljusen vid södra infarten en dag... fyfy inte köra om vid heldragen linje...

phastasphuk skrev:

Krya på dig, drick mjölk
Höhö, lite synd att beergut'en frodas så dant om man bara dricker pilsner utan att röra sig...

Vaddå paket igen :confused: :confused:

erik skrev:
jag mötte dig mellan nya rondellen och trafikljusen vid södra infarten en dag... fyfy inte köra om vid heldragen linje...

Men bilen framför körde så infernaliskt långsamt, och då får man göra så :fakta ;)

Supermoto skrev:
Höhö, lite synd att beergut'en frodas så dant om man bara dricker pilsner utan att röra sig...

Vaddå paket igen :confused: :confused:

You gotta grow a beer-gut!
Fixade nästan så att jag bröt bägge benen när jag hoppade igår....det var cloooose :o

phastasphuk skrev:
Fixade nästan så att jag bröt bägge benen när jag hoppade igår....det var cloooose :o
Tror inte jag vill att min ska bli större. Kanske skulle släpa sig till gymmet ikväll hmmmm.....

Ge tusan i sånna där farliga grejjer som att hoppa fallskärm !!!

phastasphuk skrev:

var det du som stog längs fjugestavägen och såg vilsen ut??? det var två personer med fallskärm som väntade på bättre tider när vi åkte förbi med hojarna.

surt som fan tur i oturen.. men som jag brukar säga det kostar att ligga på top :tummenupp

krya på dig bubben

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...