Nu har jag gjort min första film!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Gjorde ett försök att lära mig redigera med Vegas Video. Materialet är iofs inte så nytt. Det blev filmat under en banhelg i Finland 2003 (1dag Kemora + 3dagar Virtasalmi)...fanns några godbitar med ändå så jag delar med mig av filmen.

Försökte att klippa ganska hårt i mitt material så det inte skulle bli alldeles för långtråkigt att titta på...

Ni hittar filmen på UMCC:s hemsida:
http://www.umcc.nu/umcc/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=90 -> 'Gamla godbitar från en banhelg ...'

Bifogat

• bankorning_Finland_2003.jpg
    bankorning_Finland_2003.jpg
    53.2 KB · Visningar: 220
Base skrev:
lite småsegt, bara 50 kb/s

Tror serverlinan blev lite överlastad när det var många som gick in och laddade ner samtidigt (23st samtidigt enligt statistiken)...

Bra film, dock tycker jag själv att det är lite trist att titta på onboardkameror på bana, men det är ju en högst personlig åsikt.

Kul film, fin sida också.

Alltså, va det någon av er som körde av banan 2 ggr ?

Vet inte riktigt vad som hände i slutet. Däcken var kalla men farten var ändå "däckvärmartempo". Han (Marx) kör igenom en liten vattenpöl precis i utgången av depån men det borde inte spela nån roll så långt senare.

Det ser (och var) jäkligt konstigt helt enkelt :va

EDIT: Det kan gå ganska segt att ladda bitvis när så många är inne samtidigt, bara 10mbits lina till servern...

Last edited:
cbjorkman skrev:
Tack :tummenupp

Det är olika personer som åker av...

Ah okej, tänkte väl, för om det är samma person som kör rakt fram 2 ggr på kort tid så kanske han ska börja tänka på vad han håller på med.. :rolleyes:

Bra film! Var ju där...men jag blev ju inte förbikörd vad jag kan se ´så jag var nog snabb! ;) :tomten

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back