Nu har jag bytt sida!!

Förgöraren skrev:
Slumpade ju för fan iväg min polares KTM 660-04 härom veckan för enbart 59 lappar...fattar inte att fabbron inte köpte den om han är så KTM-KT :confused:

FÖRGÖRAREN :yoparty

(Grattis till köpet hur som helst! Ny hoj är ju en unik känsla)

Hade han tagit en X11 -01 import utan servicebok för ett överpris på en iskall begagnat marknad så varför inte :)

Sen är det en posör motard jag vill ha,en med elstart och kylfläkt och 500 mils service intervaller.

Det känns som jag kan utnyttja denna mer.
 
Jälla fet!
Det är lite härlig PIMP-outlaW-känsla över den. Jäkligt snyggt och originellt med vitt! :yoparty

Gruttis! :banana
 
Långa farbron skrev:
Hade han tagit en X11 -01 import utan servicebok för ett överpris på en iskall begagnat marknad så varför inte :)

Sen är det en posör motard jag vill ha,en med elstart och kylfläkt och 500 mils service intervaller.

Det känns som jag kan utnyttja denna mer.

Du har ju helt klart en poäng med inbytet där! :)

Å vem kommer inte ihåg Terminator 2, då lillkillen ska fly undan Arnold men måste kicka igång 80-cc och naturligtvis får problem...

...å sådana problem vill man ju inte ha :tummenupp
 
Fan jag börjar bli sugen på motard med.. Sportisar går för fort för lätt.. Alldeles för många viker hädan på sporthojar :( Dessutom kan man köra ordentligt kurvigt osv med motarder med.. Samt leka som tusan.

Dom är så jävla höga bara...
 
Hultan skrev:
Fan jag börjar bli sugen på motard med.. Sportisar går för fort för lätt.. Alldeles för många viker hädan på sporthojar :( Dessutom kan man köra ordentligt kurvigt osv med motarder med.. Samt leka som tusan.

Dom är så jävla höga bara...

Nja provsitt min Duke,det funkar för Maria.
 
fogerty skrev:
Den var fräsig farbron :yoparty . Tat lugnt nu, inga mer stegringar :rolleyes:


OuTlAw......vita posör-motader RoCkar Fet.

Berättade för Mary att jag hade provkört den och att det gick allt att lyfta den på 3:an utan problem.

Då ropar hon..

-Sluta,Du har ju inte betalat för den förra än!!!

:hihi
 
Last edited:
Annan totalt värdelös infomtion som man letar redan på när man köp en ny hoj är att jag har en en Mikuni TMR41 förgasare dvs en med kullagrad trottel som väger extra lite :3freak


Hojen skall för övrigt in hos Power performance den 20 för att kolla så att allt är rätt inställt på den.

Skall bli skoj och se hur många Hk den har mer än dom 54 som sitter orginal :)
 
Långa farbron skrev:
Nja provsitt min Duke,det funkar för Maria.
Får kolla på detta.. Är det lika mycket bus i den som i den som Henq har?
Henq's såg ju inte så hög ut iofs, men den har kick.. Usch.. Och ser inte ut att gå att skjutsa på den heller.. Hur är det med duken?
 
Hultan skrev:
Får kolla på detta.. Är det lika mycket bus i den som i den som Henq har?
Henq's såg ju inte så hög ut iofs, men den har kick.. Usch.. Och ser inte ut att gå att skjutsa på den heller.. Hur är det med duken?

Har faktiskt aldrig kört en 660,men enl Plyschen så är Duken lättare att köra bakhjul med än tex 640.

Sen är det i princip samma motor i Duke,640,625,660 (LC4) det som skiljer är förgasare(slide istället för vaccum) och kammar,sen har 660 lite annan borrnig och slag och är lättare än Duken.

Alltså.
1.660 vassast
2.625
3.640/Duke

Det finns(fanns) skutspinnar på den,men det är väl inte den ultimata skjutshojen,Duken har dessutom en lite klen bakram.

Det är elstart på Duken (och kick)
 
Last edited:
Långa farbron skrev:
Har faktiskt aldrig kört en 660,men enl Plyschen så är Duken lättare att köra bakhjul med än tex 640.

Sen är det i princip samma motor i Duke,640,625,660 (LC4) det som skiljer är förgasare(slide istället för vaccum) och kammar,sen har 660 lite annan borrnig och slag och är lättare än Duken.

Alltså.
1.660 vassast
2.625
3.640/Duke

Det finns(fanns) skutspinnar på den,men det är väl inte den ultimata skjutshojen,Duken har dessutom en lite klen bakram.

Det är elstart på Duken (och kick)
Ah ok, ja det tål att tänkas på det här om man skall leva till man blir äldre typ..

Jag får prov sitta lite och kolla runt!
En retta hade inte vart fel.. Men men, jag får la se.
 
Cathy skrev:
Man kan köra ihjäl sig på en trampcykel om det är så! :7peta


Tror att tex en KTM räcker oxå...........
Inte så ofta man ligger i runt två hundra knutar på ett hjul med en ktm, men visst kan man slå sig med en sån med.. Tror nog du förstår igentligen.. :)
 
Last edited:
aaa en KTM bra val. Den ä lätt å känna igen också, aldrig sett nån vit i gbg.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top