Nu har jag åkt!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu har jag äntligen kört första gången för i år(sist av alla?)!
Var iofs ut en kort sväng igår också men det räknas inte...

Har sett ut såhär :D och såhär :kär i tre timmar nu...

Ska jobba två timmar till nu och sen är det upp på hojen igen.

:squid
 
Ja å jag handlade/körde hem hojjen igår (givetvis så va man ju en sväng förbi klubben ..) och så har jag ordnat försäkringen nu på hondan min så nu blir det ut å tokgasa på dom oborstade asfaltsvägarna ikväll .. men bara lämpligt så man inte drattar omkull :skrämd

Å nu till helgen så blir det däcksbyte och oljebyte på TT:n också så att den kan blir körklar för de leriga vägarna i skogen :kär

Så ha en bra helg nu allihopa å hoppas det blir många som kommer till körningen på långfredan... :hej

Snön är borta .. länge leve våren! (det är nästan så man får vårkänslor) :kär
 

Bifogat

  • skoter www.jpg
    skoter www.jpg
    45.9 KB · Visningar: 176
Jag har inte ställt på ännu. Har bara burnat lite utanför klubben. Men man är sugen, nästa vecka kanske.....



Vilka roliga smileys.....Vad betyder denna?? :slicka


Hihi
 
Grusbuse skrev:

Snön är borta .. länge leve våren! (det är nästan så man får vårkänslor) :kär


Äää vad har bilden med fyra skotrar med våren att göra. :confused:
Får inga större vårkänslor av den.
Lätt klädda damer möjligtvis. Men såg inte heler dom på denna bild.

Kul iaf att du köpt en riktig hoj. Och att du inte bara hade tillbringat sommaren i skogen
:squid
 
JAPP!

Då va man kär...igen! Var ut å dammade av bladen efter en service, kändes bara bra. Men nästa vecka blir det längre sväng.

Synd att man inte har tid på fredag, blev sugen på att ställa in planerna. Ta de lungt på rullgruset bara.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top