Nu har hösten kommit

MR.SPEED

Bromsen är fartens värsta fiende
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skoghall
Hoj
Kawasaki Z1000 -06 Ktm EXC450 -08 Triumph Tiger -00
:confused:
 

Bifogat

  • Bild 008.jpg
    Bild 008.jpg
    115.7 KB · Visningar: 76
  • Bild 009.jpg
    Bild 009.jpg
    62.1 KB · Visningar: 136
  • Bild.jpg
    Bild.jpg
    63.4 KB · Visningar: 67
Bara att hoppas att höstpriserna på hojar kommer också så att man kan handla ett vinterprojekt :)
 
Låg dessvärre en hel del löv på vägbanan i slutet av Bogesundsvägen igår :(
 
Beror som sagt på torkan.

Men om en månad kommer den*ååååååh* myyyysiga fiiiiina hösten med alla färger!!! *myysa*

Fy fan i helvete. :mad:
 
Jepp du kan nog vara lugn det är bristen på vatten som har ställt till det där. :pannkyss
Björkar dricker STORA mängder vatten varje dag så det brukar märkas först på dom.

Ni kan nog vara lugna där nere i söder. När ni ser att vi "norrlännigar" börjar klaga att hösten har kommit, så kan ni börja fundera på att hösten närmar sig.
Fast man kanske kan hoppas att det blir tvärt om i år eller vad säger ni "sörlänningar" :tummenupp
 
Last edited:
Hösten är ju inte så rolig, men se'n kommer vintern och skotern åker fram! All is well again ;)
 
Havgott om gula löv här i krokarna iallafall... men +22 grader nu i morse innan jag åkte till jobbet. KAN vara torkan som orsakar det gula...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top