Pawwe
SDK Socio#2533
Mötte i dag vid 11tiden vid barkarby flygfält ca 20st Mc poliser. Dom flesta körde ngn grå bumse som jag inte vet om jag sett förrut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pawwe skrev:Mötte i dag vid 11tiden vid barkarby flygfält ca 20st Mc poliser. Dom flesta körde ngn grå bumse som jag inte vet om jag sett förrut...
Pawwe skrev:Mötte i dag vid 11tiden vid barkarby flygfält ca 20st Mc poliser. Dom flesta körde ngn grå bumse som jag inte vet om jag sett förrut...
Att parkera på en trottoar är inte lagligt vare sig man känner några ägare eller inte. Polisen orkade nog inte bry sig snarare.2fast4hjo skrev:Har redan träffat dem, de gled förbi oss när vi åt på en restaturang, vi känner ägarna så det var helt okej att stanna där, ha ni skulle ha sett deras min men de kunde inte göra ngt![]()
Om blickar kunde döda
Vårat flygfält ger de fan i, än så länge.
Henke skrev:Hey SFR 451, fan min gamle hoj ju![]()
Var ett gäng antika bumsar i Östergötland som hade det, såsom jag förstod det.raceman_peps skrev:Hade de inte problem med bromsarna? Eller är det bara ett falskt rykte som sa att någon typ av polis-MC har "körförbud"?
![]()
xyx skrev:Var ett gäng antika bumsar i Östergötland som hade det, såsom jag förstod det.
raceman_peps skrev:Hade de inte problem med bromsarna? Eller är det bara ett falskt rykte som sa att någon typ av polis-MC har "körförbud"?
![]()
el_gordo skrev:på tal om kontroller? ngn som har ngt att skryta med?![]()
Haha, ja poliser är trevliga när man själv är trevlig. Rätt logiskt.Nobody skrev:inget resulterar dock i böter men en trevlig polis som skrattade åt mig och sa att jag åker som en bålgeting i bussfilen... samma polis bägge tillfällena![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |