micke salmi
Ny medlem
hej i gen nu blev min försäkring dyrare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
micke salmi skrev:hej i gen nu blev min försäkring dyrare
wheelie82 skrev:Allvarligt! No offense men varför köra i 200 om man inte pallar en halv-akut-inbromsning för ev. traktorer och andra hinder i vägen? Nä ut o träna inbromsningar INNAN man hänger på sina polare i 200+... Försäkra hojen blir ju inte billigare av sånt här...
Långa farbron skrev:Du skall få ett hemma-psykologiskt tips.
Memorera den känslan du har nu genom att knyta den till en handling.
Tex tänk på hur det känns nu när du tar på dig hjälmen nästa gång.
Victor skrev:Jag tror att den här tråden är en flame.
Eller hoppas iallafall.
Tigerman skrev:Tro mig ja kan bromsa...och allt annat med...Hadde det inte kommit trafik i andra kör feltet så visst då hadde det varit lingt..Man har kört bra mycket fortare och bra mycket saktare..men blir det roligare för det eller tråkigra A du tänka kan man göra..men JAG låvar dig till 99999999,9999999 Att du inte hadde klaat av den situvationen. Har kört hoj i hela mitt liv och en massa cross...men men allt e relativt du e grym kanske.
Tigerman skrev:Tro mig ja kan bromsa...och allt annat med...Hadde det inte kommit trafik i andra kör feltet så visst då hadde det varit lingt..Man har kört bra mycket fortare och bra mycket saktare..men blir det roligare för det eller tråkigra A du tänka kan man göra..men JAG låvar dig till 99999999,9999999 Att du inte hadde klaat av den situvationen. Har kört hoj i hela mitt liv och en massa cross...men men allt e relativt du e grym kanske.
OlleR skrev:Jag tycker det låter som om du kunde hunnit svänga ut å vejja för traktorn på det avståndetIaf, skönt att du klarade dig, omkullkörningar på landsväg har tendens att sluta olyckligt.
Blip skrev:Härligt att höra att allting är ok med dej, kör lugnt i fortsättningen.
Till micke salmi ditt praktarsel så berörs inte din försäkring på din Suzuki es
Saknas det fullständigt empati här på SH numera förresten? De flesta som skriver med några få undantag totaldissar killen för att han tabbat sej. Skärp till er för helvete :kocko
InstämmerBlip skrev:Härligt att höra att allting är ok med dej, kör lugnt i fortsättningen.
Till micke salmi ditt praktarsel så berörs inte din försäkring på din Suzuki es
Saknas det fullständigt empati här på SH numera förresten? De flesta som skriver med några få undantag totaldissar killen för att han tabbat sej. Skärp till er för helvete :kocko
wheelie82 skrev:Ok, uppfattningen jag fick av ditt första inlägg var att du låste hjulen omvartannat o kraschade pga av detta.. Fick en minnesbild av grabbar som köper värsta hojen bara för att de vill kunna åka lika fort som kompisarna, så var det kanske inte i detta fallet. Men men. Klart man ligger på lite på fina vägar, det är ju vad hojarna e byggda för.. Men ÄNDÅ, jag tycker att körskolorna har rätt i typ EN grej de säger och det är ;" du ska kunna stanna på den sträcka av vägen du ser" Nu är ju inte jag guds barn heller direkt, men kör med insidan så gott det går.
Ha de!
Lorge skrev:Trevligt att du klarade dej.
Verkar dock inte som om du kan varken bromsa eller "allt annat med".
Ligger du i 200km/h, är ouppmärksam och sen nyper bakbromsen så anser inte jag att du är grym på att köra. K
Jävla tur att du inte sänkte dina 2 polare.
Hoppas du fått dej en tankeställare.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden