Nu har det hänt... Jag är Judas...

JonaZ skrev:
2194938 TOFFELHJÄLTE...FRUGAN fick bestämma över resten av ditt liv..HAHHAHAHA
Hopas du trivs på www.jag gillar krom.nu istället..
HEJ DÅ FRÅN SH.COM....
Vad är det där för bullshit??? Man ska väl ha en hoj för varje ändamål?
En när man glider med frugan, en när man drar på ensam, en när vill leka lite 2-t, en när...
:lol

Känner en kille som hade kört HD i 25år, men en dag så provade han en speed triple och då insåg han att HD är tråkigt..

Men som sagt, hd är fet som i Göran persson fet.

N.Blomqvist skrev:
2194925 Jag föll även i läder-fällan och skaffade svarta brallor, jacka och en öppen hjälm med kolsvart "pilotvisir" som i kombination med en millitärgrön scarf uppdragen över näsan kan skrämma slag på vilken Svensson som helst.
-Tyvärr visade det sig att hjälmjäveln var helt oduglig i hastigheter över 60 km/h... :huvet

Jasså, maskeradutstyrseln är klar ? Hoppas du får massor av respekt, fast kom ihåg o skaffa en cool läderväst också!

Över 60 km/h? Det ska du icke överskrida med glidare.

Glidare - motorcyklismens telemark!

Last edited:
N.Blomqvist skrev:
2194925 en öppen hjälm med kolsvart "pilotvisir" som i kombination med en millitärgrön scarf uppdragen över näsan kan skrämma slag på vilken Svensson som helst.
En öppen jet-hjälm är lika ball, häftig och skrämmande som ett par träskor, vadmalsbyxor, skinnbyxor med fransar eller en sammetsväst.

Det enda skrämmande är väl när du väl dragit i backen med ansiktet före och fått genomgå omfattande ansiktskirurgi, då kommer du se rätt skrämmande ut.

Vi måste ju komma ihåg hur bra en jet-hjälm skyddar vid olyckor. Och hur ruggit ful H-Dn är.

Jaja smaken är som baken. Bara du är nöjd så :tummenupp

Lycka till!

Jag skickar en T-shirt du kan ha på dig på träffarna.

HarryParkinsson_original.jpg

Är du nöjd är jag nöjd. :tummenupp Man ska köra det man själv tycker känns rätt.. Byta hoj om man vill.

..säger han som bytte hoj TRE gånger förra säsongen..

N.Blomqvist skrev:
2194925
Jag föll även i läder-fällan och skaffade svarta brallor, jacka och en öppen hjälm med kolsvart "pilotvisir" som i kombination med en millitärgrön scarf uppdragen över näsan kan skrämma slag på vilken Svensson som helst.

Har inte hunnit med skägget än.
Men jag luktar smutsig eftersom frugan var så nöjd så jag fick komma till igår kväll! :tuttar

Bara du inte blir en "skäggig frans" så tror jag de flesta kan acceptera det faktum att du valt att lukta på blommorna ist för att leka med de andra tjurarna
;)

P.S själv föredrar jag tjurar :)

edit:stavar som en fiskmås

Last edited:
N.Blomqvist skrev:
2194887 Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.

Och vet ni vad det värsta är?

-Jag är SKITNÖJD! :tungan :banana

Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till. :)

So... -Just shoot me...! :arsele

Haha det var ju det jag sa hela tiden. Hoppas sexet i soffan var värt det :tungan

350kg på 50hk eller?

grattis, den går jämnt med min strypta

har du tröttnat på att kunna röra på hojen framåt och i sidled?

jaja, ha det så kul med din 250000 kronors discokula.

N.Blomqvist skrev:
2194887 Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.

Och vet ni vad det värsta är?

-Jag är SKITNÖJD! :tungan :banana

Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till. :)

So... -Just shoot me...! :arsele
Nä, grattis föffan. :tummenupp

Välkommen i gänget.

Största felet med HD är att dom antingen är svindyra nya, eller sönderskruvade begagnat.
Kvaliten i sig är det inge större fel på faktiskt.

Men jag tycker HD är lite trista orginal, men ska man ha en chopper så ska det sitta en gammal shovel i ramen.
(Fast jag köpte ju min sönderskruvade chopper just för att få pula lite med också.)

Nu köper du en gammal sporthoj också, så kan du både äta kakan och ha den kvar. :mattias

Och hoppa över stereotyp-stuket med läderfrans-kittet å det köret.
Man måste ju inte vara en 19-årig snorvalp i neonfärger för att köra sporthoj heller. :)

Last edited:
Pejo skrev:
2195152 Jämfört med störtlopp eller super-G?
Jag pratar om olika skidsorter, du om olika tävlingsgrenar? vart är kopplingen?

Det går nog att bygga ett par telemarkskidor som är lika snabba som vanliga carvingskidor.

:backontop

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...