Nu har det hänt... Jag är Judas...

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.

Och vet ni vad det värsta är?

-Jag är SKITNÖJD! :tungan :banana

Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till. :)

So... -Just shoot me...! :arsele

N.Blomqvist skrev:
2194887 Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.

Det bidde en Dyna Super Glide, med en hel del extra tillbehör och utrustning, till ett pris man bara inte kunde säga nej till. :)

Hehe, du måste ha blivit över 50 och har mer hår i röven än på huvudet ;)
Hoppas inte dina tarmar skramlar sönder :hihi

en tussilago var det här ja :tummenupp

En HD till ett pris som man bara inte kan tacka nej till? Fick du den gratis? :rofl Kul att du är nöjd med din nya hoj, har själv kört några HD och är inte imponerad. Framförallt bromsarna va ju direkt trafikfarliga, och det skrapade i överallt när man svängde lite...

Ok att cruisa runt i USA på en sån, men att ha den som sin enda hoj här hemma i sverige? Nej tack..

Som sagt, smaken är som baken. Kör lugnt! :tummenupp

N.Blomqvist skrev:
2194919 Jepp!

Var ute och körde drygt 20 mil igår, och frugan hann med att se varenda en! :tummenupp
AKA toffelmaskin då frugan måste haka på :va
Jejje grattis till nya biken.
Kanske tillomed odlat långt skägg o ser allmänt skitig ut oxå? :7peta

MackeNo1 skrev:
2194904 En HD till ett pris som man bara inte kan tacka nej till? Fick du den gratis? :rofl Kul att du är nöjd med din nya hoj, har själv kört några HD och är inte imponerad. Framförallt bromsarna va ju direkt trafikfarliga, och det skrapade i överallt när man svängde lite...

Ok att cruisa runt i USA på en sån, men att ha den som sin enda hoj här hemma i sverige? Nej tack..

Som sagt, smaken är som baken. Kör lugnt! :tummenupp
Kan hålla med om frambromsen. Den var inte direkt effektiv...
Bakbromsen, däremot håller bra klass.

Håller även med om att det skrapar i. Men jag får börja lära mig att anpassa hastigheten.

Jag föll även i läder-fällan och skaffade svarta brallor, jacka och en öppen hjälm med kolsvart "pilotvisir" som i kombination med en millitärgrön scarf uppdragen över näsan kan skrämma slag på vilken Svensson som helst.
-Tyvärr visade det sig att hjälmjäveln var helt oduglig i hastigheter över 60 km/h... :huvet

rBy skrev:
2194923 AKA toffelmaskin då frugan måste haka på :va
Jejje grattis till nya biken.
Kanske tillomed odlat långt skägg o ser allmänt skitig ut oxå? :7peta
Har inte hunnit med skägget än.
Men jag luktar smutsig eftersom frugan var så nöjd så jag fick komma till igår kväll! :tuttar

Du kommer nog byta tillbaks snart :D

Fast du kan väl lägga upp en bild på skönheten.... eller det kanske är odjuret :tungan

abethebabe skrev:
2194900 en tussilago var det här ja :tummenupp

Det är ju sporthojarna som är tussilago, tussilago hittar man i diken och en bit ut på åkrarna.

Harleys står bara lite coolt på sidostödet och väntar på bärgningsbilen p.g.a mekaniska problem.
Är Harley Davidsson den enda motorcykeltillverkare genom tiderna som har tagit fram en enkom bärgningsbil som tillbehör?
Jag tänker på den där VW skåpen dom kallar "Harley Davidsson Edition"

Skämt åsido, det kan vara kul att åka Harley också, men ett bra pris, hade dom sänkt den till under 200 000?
Grymt övervärderade moppar det där.

TOFFELHJÄLTE...FRUGAN fick bestämma över resten av ditt liv..HAHHAHAHA

Hopas du trivs på www.jag gillar krom.nu istället..
HEJ DÅ FRÅN SH.COM....

N.Blomqvist skrev:
2194925

Jag föll även i läder-fällan och skaffade svarta brallor, jacka och en öppen hjälm med kolsvart "pilotvisir" som i kombination med en millitärgrön scarf uppdragen över näsan kan skrämma slag på vilken Svensson som helst.
-Tyvärr visade det sig att hjälmjäveln var helt oduglig i hastigheter över 60 km/h... :huvet

Hehe, du skaffade inte sånna med fina fransar som skrapar i marken när man kör? De är riktigt snygga :3freak

N.Blomqvist skrev:
2194925
Har inte hunnit med skägget än.
Men jag luktar smutsig eftersom frugan var så nöjd så jag fick komma till igår kväll! :tuttar
Kanske det var värt att byta hoj ett tag då? lyra till sej lite av särringen sin o sen byta sej sportsykkel igen, bra tänkt :tummenupp

Du hade din sprint i 3 månader, hur många mil han du med ? från säljaren & hem ?

vilket nerköp du gjort alltså.. vet inte om jag ska tycka synd om dig eller skratta åt dig, hälsa frugan, eller står hon bakom axeln när du skriver här ? :whip

N.Blomqvist skrev:
2194887 Nu har jag bytt,
Det blev en H-D.

Banna!

;)

Varför??

Låt mig göra en snabb personlighetsprofil på Dig.. :confused:

Du har ett behov av att vara omtyckt. Men kan även vara självkritisk ibland. Dina personliga svagheter brukar du kunna kompensera. Du har outnyttjad kapacitet som är till din fördel. Du är disciplinerad och självkontrollerad utåt men kan ofta känna dig lite orolig. Ibland kan du fundera allvarligt på om du har fattat rätt beslut eller gjort rätt saker. Du föredrar en viss variation i livet. Du är missnöjd när du hämmas av restriktioner och begränsningar. Du anser dig vara en oberoende tänkare och accepterar inte andras uttalanden utan verkliga bevis. Du kan vara utåtrikrad och social, men ibland också mer inåtvänd och reserverad. Vissa av dina förväntningar tenderar att vara relativt orealistiska..

Lite GALEN oxå, hur kan du göra så här mot oss.. :pannkyss

Men du gjorde det säkert för familjen :tummenupp

Lycka till :7peta , det blir säkert bra det där.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph