Nu har de bedömt skadorna på hojen....

Freppa skrev:
TomK: Kunde inte sagt det bättre själv. Sover cirka 4 timmar per natt för att det gör så jävla ont. Skall jämta ett nytt recept på apoteket idag. Får se om det hjälper. Har spenderat några nätter nu funderandes på om man inte skall kapa av skiten.....

Been there... Det är nu snart ett år sedan jag fick lårbenet avslaget vid en krock (i max 30 knyck!!). Det tog 2 månader innan jag kunde sluta med Tradolan (morfinliknande) och ca 4 månader innan jag helt hade lagt av med vanliga smärtpiller. Fortfarande kan jag känna av höftleden vid viss typ av belastning och musklerna har inte helt återhämtat sig. Så nu vet du hur "trevligt" du antagligen kommer att ha under vintern :rolleyes:

(jag körde hoj ute på isen redan i januari, så visst kan man bara man vill - lättare att köra än att gå :tummenupp )

Jag försöker få Tom att köpa Gammelgixxern. OM så är fallet, så blir det en liten cross att roa sig med på isarna över vintern. Läkarna har sagt "nono". Jag tenderar att ignorera dem.

Jag har knaprat det mesta nu sedan olyckan, och försökt kapa ner, men det går inte så bra. Tyvärr funkar inte preparaten vid nervsmärta såsom i min fot, så nu skall jag pröva nåt för att få ner svullnaden och se om det hjälper.

GAAAAAH!!!!

Freppa skrev:
TomK: Kunde inte sagt det bättre själv. Sover cirka 4 timmar per natt för att det gör så jävla ont. Skall jämta ett nytt recept på apoteket idag. Får se om det hjälper. Har spenderat några nätter nu funderandes på om man inte skall kapa av skiten.....

Tjena kompis! Immovane, Zopiklon, Dolcontin.....fina grejer....

Tjacka den här Freppa!

Bifogat

• 56-sexi_b.jpg
    56-sexi_b.jpg
    70.9 KB · Visningar: 364
Sweedo skrev:
Tjacka den här Freppa!

Oj! Är det ett flygplan? Nej en bil? nej en MC Nej.
kanske är det en trehjulig buss med vingar.
Ser inte NASA's rymdraketer ut så där?

Nej jag ger upp!
Vad är det?

Världens enda Hayabusa-Trike. Förhoppningsvis får vi aldrig mer se en sådan. En styggelse.

MW: Kapa av och kapa av, kan du tänka dig något roligare att göra med den så är det bara att ta för sig..... ;)

Gustav1: Har inte du ett testforum att moderera, eller något tonårsfucko att diskutera för/nackdelar med "the Swedish Penispump"? ;)

Valmers: De började med att ge mig Citodon! Det är som att ge Albyl till en som just skall amputera utan att ens vänta på att de skall verka. "Ta två sådana häringa så skär jag lite i dig nu. Känns det bra?"

Freppa, jag har järnkoll på testforumet.

Är du nöjd med din pump förresten? Nästa vecka får jag hem storlek XS också, tror den passar dig bättre. :D

Skönt, min andra pungkula kan behöva den. Tycker det är skandalöst att man måste ha två XS och en XXL för att hantera en normalstor penis....

Freppa skrev:
Skönt, min andra pungkula kan behöva den. Tycker det är skandalöst att man måste ha två XS och en XXL för att hantera en normalstor penis....

Mannen med svar på allt.

Ny hoj till nästa år då? Jag körde Zebs Gixxer 1000 på vägen hem från Örebro och jag måste säga att det är en väldans trevlig cykel. :tummenupp
Sen att den kopparfärgade är brutalt snygg med gör ju ingen ledsen.

Freppa skrev:
Valmers: De började med att ge mig Citodon! Det är som att ge Albyl till en som just skall amputera utan att ens vänta på att de skall verka. "Ta två sådana häringa så skär jag lite i dig nu. Känns det bra?"

Hade du inte ryggbedövning på sjukan? Det var helt överlägset jämfört med att bli fullpumpad med morfinpreparat, som ju pajar det mesta i kroppen (andningen bl.a.).

Valmers: Nope, de körde en ny bedövning där de sätter en sond rätt i nerven så att bara ena benet är väck.

MrGoofy: No, YOU da man! Angående hoj..... well..... en gixxer1000 (eller Pocketbike som Mike uttrycker det) är ju alltid trevligt....

Freppa skrev:

:eek: Jag brukar iofs pumpa däck med min pump. Men det klart, den blir ju vad man gör den till.

Freppa skrev:
Valmers: Nope, de körde en ny bedövning där de sätter en sond rätt i nerven så att bara ena benet är väck.

Låter ju smidigt. Med ryggbedövning bedövas man från naveln och nedåt, vilket innebar en del pinsamma situationer när söta syster skulle byta kallingar på patienten. Man har ju inte hundra koll på (ring)musklerna.....

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back