Bikerbitch
Stolt mamma
Bra att Freivalds har lärt sig sen sist. Att agera och bry sig snabbare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Bra att Freivalds har lärt sig sen sist. Att agera och bry sig snabbare.
Jonathan skrev:Dog nån ?
rimag skrev:De lär inte bli gladare av att danska nazister hotat med bränna koranen i centrala köpenhamn... Att publicera bilder på profeten muhammed är en sak, det är ju trots allt tryckfrihet, men att bränna koranen lär inte bidra till något annat än att det blir ännu mer troligt med en islamistattack i Danmark.
Markus skrev:Ja, hon ringde ju terroristerna i palestina och smörade redan i veckan om jag förstått rätt.
saltvatten skrev:Jag blir faktiskt sned när jag läser att de har börjat bränna ambassader.
Mer sned blir jag på danmarks styre som går ut och ber om ursäkt.
Vad tusan, i danmark gäller danmarks regler och därför pressfrihet.
Klarar man inte av att bli skämtad med så har man ingen självdistans och är därför ett as.
Danmark gjorde ett fel -de bad om ursäkt.
//simpa
Socrates skrev:Ska gömma mig och fega med PSG90![]()
Biturbo skrev:Jävla camper!
Ja, danmarks högste höns (president? fan va dålig koll man har) bad om ursäkt för dessa jekla bilder.Gustav1 skrev:Gjorde de det nu? Var det inte bara tidningen som gjorde det?
Men nej dom har ju monarki.saltvatten skrev:Ja, danmarks högste höns (president? fan va dålig koll man har) bad om ursäkt för dessa jekla bilder.
Om jag nu inte har fått saker och ting kring bakfötterna.
:kocko :kocko
Läste jag inte fel gjorde han ju det klart att Danmarks regering inte kunde be om ursäkt för någonting en tidning har skrivit, då de har tryckfrihet i danmark.saltvatten skrev:Ja, danmarks högste höns (president? fan va dålig koll man har) bad om ursäkt för dessa jekla bilder.
Om jag nu inte har fått saker och ting kring bakfötterna.
:kocko :kocko
Monarkipresident?
Right onfan va dålig koll man har
Cybernisse skrev:Bästa utbildningen. Prickskjutt i lumpen. Ligg här och invänta rätt tillfälle. JA MAJOR!!!
oops, där ser en.SSB skrev:Läste jag inte fel gjorde han ju det klart att Danmarks regering inte kunde be om ursäkt för någonting en tidning har skrivit, då de har tryckfrihet i danmark.
Däremot bad chefredaktören om ursäkt för att bilderna vållat sådant rabalder.
Monarki
Right on![]()
KGK skrev:
Biturbo skrev:Jävla camper!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey