Nu fan ger jag upp o köper paintball o lårhölster!!!

Chronic skrev:
Jag kan rekommendera en PGP. Rymmer ca: 15-20 bollar. Problemet är att folk ringer polisen direkt!
Idén är väl god men njaa.
Inte lika kul när läget har trappats upp och bilisterna kontrar med likadana puffror fast med `Pillertrillaren´style: Iskulor :fakta

De skulle tydligen inte kunna spåras i o me att dom smälte :rolleyes:

Bra idé :tummenupp Jag har problem med imbecilla motorcyklister som kör på tok för fort förbi mitt hem. Först några paintballgranater och sedan några skott på visiret. Det borde få dem att fatta. Och gör de inte det så skaffar jag en ordentlig klubba som jag slår i skallen på dem. Finns det klubbor med paintballfunktion? Alltså som färgar av sig där man har slagit?

problemet med puffra på hojen e ett folk kommer att få panik å mejja ner oss PGA att dom förknippar oss med HA eller Bandidos och därav vara konstant livrädda för SH åkare vilket skule ge oss ganska dåligt bebötande ute på stan när vi stannat å tar en fika istället för, så som det e nu att det kommer fram någon å snackar lite.
Men varför inte SPORTHOJ HEADHUNTERS :D :kulspruta

fluppen skrev:
Kör upp jämte och knacka på rutan istället :rock och peka "AJABAJA"

Nej, och inga färgkulor eller pistoler heller.

Släpp förbi bilen, ligg bakom, börja göra en nära omkörning, ut med högerfoten i backspegelhöjd och SPARKA AV vänster backspegel av farten genom att bara hålla ut foten, :D och fortfarande HÅLLA KOLL FRAMÅT på tafiken.

Jag lovar att bilisten fulkomligt skiter ner sig och inte vågar göra NÅNTING. :fakta

Då kanske bilisterna fattar att det är allvar!

Ett litet problem!

Vad gör en bilist när det händer något i dennes närhet, jo börjar snurra på ratten åt olika håll eller släpper den och skriker, den arga laddade bilisten snurrar nog ratten till vänster som en direkt hämnd.
Läste juli månads dödsstatistik och det dog 7ggr fler bilister än motorcyklister som var sorgliga 5st i antalet.
Om alla bara fick åka motorcykel under juni juli augusti så skulle statistiken bli bättre året om för fler lärde sig köra med insidan av skallen.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back