Nu försker dom stoppa LUNDA pg.a en fladdermus!!!

Tror att "närboende" e jävligt less på bilar och MC som kör fort på deras lilla väg, förbi deras hus, väsnas, skrämmer deras djur och tjae.. tror de är allmänt le..
Att det finns folk som faktiskt sköter sig.. det tror jag inte hjälper. Alla måste sköta sig.
Trist om Lunda försvinner.
Trist om fladdermusen försvinner åxå.

Hmmmm börjar få ihop lördagens "pussel" Nattaktiv, från Gimo/lunda, fladdermus å nammnet va nånting åt Brandt eller Brant,förnammnet är jag osäker på :confused:

Gällde inte detta bara enduro tävlingen?

Det där måste väl bara vara ett svepskäl? Låter för långsökt för att vara allvar bakom. Det märkliga är att de verkar lägga tyngden på enduro och verksamhet som sker i skogskanten istället för oss. Är det bara för att de inte hittar nåt svepskäl för att jävlas med oss eller är det kanske så att vi inte är något stort problem?

Klart att det alltid är nån som gnäller men vad jag har sett är det väl många som bor därute som verkar gilla oss och kommer ut och tittar på oss när vi är där å leker.

Hmmm, känns verkligen som att det är någon som tycker om skogens djur som har blivit upprörda...

- Och att det inte är vår framfärd på vägen ditt som är problemet :näsblod
Tyvärr, börjer flera och flera strömningar att gå emott politisk motstånd mott sporthojer och hög hastighet på landsväg..
Vi får fan tänke oss om lite gran - så vi ka ha kvar vårt paradis! (Även jag ve fan ha min riktiga sporthoj innan att jag dör!!)

Hmmmm.....

Jo, nog är det så.. Svinas det som fan dit och därifrån är det ju inte så konstigt att omkringboende letar anledningar att stänga ner.. Dom blir väl förbannade dom också..

Det kanske var för att stoppa "svineriet" dit och hem som dom vid senaste tillfället hade pytsat ut mängder med tjärgrus i passande osynlig färg på lillvägen från Österbybruk/Gimo-hållet, och jag lovar det om något fick ner hastigheten till nära noll.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman