nu får man köra lugnt....

sturemannen

Sturemannen (utan hoj tråkigt nog)
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Markaryd
Hoj
Gsxr600 -98
Jippie, nu har barnet kommit.... :) :tummenupp

Så nu får man ta det lite lugnare med hojen....

Det blev en flicka men dom kan också köra hoj...

jag ska lära henne i tidig ålder ska köpa en bärsele.... :D
 

Bifogat

  • Vår lilla Hannah.jpg
    Vår lilla Hannah.jpg
    37.4 KB · Visningar: 69
sturemannen skrev:
Jippie, nu har barnet kommit.... :) :tummenupp

Så nu får man ta det lite lugnare med hojen....

Det blev en flicka men dom kan också köra hoj...

jag ska lära henne i tidig ålder ska köpa en bärsele.... :D

Grattis!!
 
Gratulerar. En ny generation att förstöra med motorcyklar, hårdrock och alkohol :hihi
Allvarligt talat: Grattis. Barn är hur häftigt som helst. Då om något är det när pojkar blir män.
 
G R A T T I S till dottern!

Många som blir föräldrar nu! Om några år är det ju vi som är födda i mitten av 80-talet tur att skaffa knoddar :yoparty
 
Man grattisilerar grattis grattis...
Ja se hojfolk, vi åker knarr på sommaren och ynglar av oss på vintern.

/Majk
 
Grattis! :)

Kör mkt motorcykel nu i sommar, det behövs som terapi för att orka med allt barnaskrik och sömnlösa nätter... har jag hört :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top