Kungen
Ny medlem
Efter läst dagens HD med killen som lånat sin kompis hoj och dragit upp farten så den stegrade på bakhjulet och wobblate när han gick ner.
Detta är ett det klassiska "köra ihjäl sig Problemet vi har.
1: Lånat hoj. testa hur fort den går.
2: bil som svänger vänster och hojåkaren tänker (Shit ponfritt)
3: drogpåvärkade fyllisar som kör runder på stulna hojar.
Nästa gång jag är med och är ute o köra då vill jag inte se EN ENDA som ens försöker köra mer än 50% av vad du klarar av.
o jag vill att ALLA som kör med oss kommer till knudan på SMC dagarna.
1 Köpa hoj för 130.000:-
2 utrustning för 20.000:-
3 Försäkring för 15.000:-
--------------------------
Totalt 165.000:-
och sedan har ni inte råd att lägga 950:- på en hel dag för att bli en bättre mc förare. = skitsnack.
1 kväll på krogen = 500 Om man är snäll ute.
skippa utekvällen 1 eller 2 gånger. sedan kan jag GARANTERA att du kommer bli en bättre MC förare, som gör att du kan hålla samma hasighet och sänka risken för en ev olycka.
Detta var dagens moral snack. men ni skall veta jag mår skitdåligt över det som hände i dag och kommer inte acceptera en sådan händelse bland oss.
Slut från Kungen. roger and out!
Detta är ett det klassiska "köra ihjäl sig Problemet vi har.
1: Lånat hoj. testa hur fort den går.
2: bil som svänger vänster och hojåkaren tänker (Shit ponfritt)
3: drogpåvärkade fyllisar som kör runder på stulna hojar.
Nästa gång jag är med och är ute o köra då vill jag inte se EN ENDA som ens försöker köra mer än 50% av vad du klarar av.
o jag vill att ALLA som kör med oss kommer till knudan på SMC dagarna.
1 Köpa hoj för 130.000:-
2 utrustning för 20.000:-
3 Försäkring för 15.000:-
--------------------------
Totalt 165.000:-
och sedan har ni inte råd att lägga 950:- på en hel dag för att bli en bättre mc förare. = skitsnack.
1 kväll på krogen = 500 Om man är snäll ute.
skippa utekvällen 1 eller 2 gånger. sedan kan jag GARANTERA att du kommer bli en bättre MC förare, som gör att du kan hålla samma hasighet och sänka risken för en ev olycka.
Detta var dagens moral snack. men ni skall veta jag mår skitdåligt över det som hände i dag och kommer inte acceptera en sådan händelse bland oss.
Slut från Kungen. roger and out!