Nu får det tamefan vara nog

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Nu tycker jag att det räcker, jag vet att det är vinter, alla längtar till våren.

Men bara för det så behövs det inte gnällas på vart & vartannan tråd / foruminlägg

Om inte folk skärper sig, så kommer jag att moderera hårdare, ta bort inlägg, trådar & kanske till & med ge varningar (dvs 3 varningar & manbannas i 3 dagar)

Upp med humöret på er alla

Mvh Henrik

Hear hear ....:tummenupp
Samma sak varje år vi denna tiden på året :va att folk inte lär sig .....:huvet

Woooot, vad är det nu som hänt? Tycker vi alla lugnar ner oss 3 hekto och firar att det snart bara är en månad kvar till 1:a Mars :D

Ja Du WW Jag klagar inte det e roligt med snöö....det e inte var deg man kan köra om alla bilar. så nu när man äntligen kan så gäller det att njuta av chansen och stänka ner bilarna med modd strängen och det e inte var dag man kan ligga med bred ställ med Lastbilen i kurverna det gillar jag :-P :yoparty

Jag känner att den här tråden riktas delvis till mig.

Jag ställde bara en enkel fråga om en sak som förvånade mig. Det enda svar jag fick var en motfråga. Jag svarade på motfrågan.

Hear hear ....:tummenupp
Samma sak varje år vi denna tiden på året :va att folk inte lär sig .....:huvet

Nu skall vi se :va....hur var det nu..:confused: ...aaab....absi....*nä, det var visst någon som drack det.....* abst ...(nä, det här är i högsta grad konkret...)...... abstinens!!!!!!...SÅ hette det... (kan ta sig många olika uttryck, tydligen *själv gäspar jag om jag inte får kaffe i rätt tid...* ;)

Är det verkligen så farligt att folk ventilerar lite synpunkter?
Det kan ju inte vara av utrymmesskäl som trådar stängs och/eller raderas för efteråt skapas det ett antal trådar där det pratas om den stängda tråden etc etc. Skapa en slasktråd och släng dit det som anses vara så hemskt att det egentligen skulle raderas eller stängas. Den som inte vill läsa behöver inte öppna slasktråden.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back