Nu får det räcka, cross i skogen??

Skippa 125:or och små fyrtaktare - det kostar mer med tätare byten av slitagedelar, karaktären är svårkörd (finns inget alls på botten, det måste varvas hårt för att det skall bli kul), och även om få av oss plockar ut det som finns i en 125:a så är i alla fall en 250 roligare.

250 2-t eller 450 4-t - men är det en bushoj som man vill åka mer än skruva med så är det 2-t alla dagar i veckan.

:fakta ...fler frågor? ;)

Vad är din åsikt om denna:

http://www.blocket.se/vi/25688032.htm

Bra pris, men kika inte för mycket på det, att rusta geggmopeder kostar en del, det räcker med lite svinglager, länklager (sådant slarvar alla med när det är det där skicket på hojar), ett drivpaket och lite smått och gott så har du bränt 6 lock...

Kawan sägs vara den sämsta av japsarna dock - jag gillar min CR som fan, men det skall nog vara den med aluram...trevligare hoj är svårt att hitta. :)

Att köpa billig geggmoped, är att köpa dyrt - om man inte känner tidigare ägare och vet vad som verkligen är gjort...

Bra pris, men kika inte för mycket på det, att rusta geggmopeder kostar en del, det räcker med lite svinglager, länklager (sådant slarvar alla med när det är det där skicket på hojar), ett drivpaket och lite smått och gott så har du bränt 6 lock...

Kawan sägs vara den sämsta av japsarna dock - jag gillar min CR som fan, men det skall nog vara den med aluram...trevligare hoj är svårt att hitta. :)

Att köpa billig geggmoped, är att köpa dyrt - om man inte känner tidigare ägare och vet vad som verkligen är gjort...

Tack för info! Kikar vidare! :) :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back