nu får de va nog?

Det där är verkligen att gå över gränsen! Vem fan kom på dokusåpor igenltigen?!..det personen borde få bli straffknullad av en silverrygg gorilla..

NU FÅR DET FAN I MIG VARA NOG *DUNKAR NÄVEN I BORDET SÅ KAFFEKOPPEN SLÅR EN VOLT*

:mad: :mad: :mad:

abslut, d e fr jävlt att d får ske i vrt lnd öht sm fn.
Dngel dogl musf skt

Alla med?

Freppa skrev:
abslut, d e fr jävlt att d får ske i vrt lnd öht sm fn.
Dngel dogl musf skt

Alla med?
Jo *stampar i golvet så rutorna skallrar*

Hmmm, man har väl som tv-tittare två val. Skriva insändare till expressen och kräva att det skall sluta sändas och underteckna med "arg skattebetalare" eller också kan man använda den där knappen som finns längst ner på tvn. "off" heter den...

t-rex skrev:
Hmmm, man har väl som tv-tittare två val. Skriva insändare till expressen och kräva att det skall sluta sändas och underteckna med "arg skattebetalare" eller också kan man använda den där knappen som finns längst ner på tvn. "off" heter den...
Jag brukar udnerteckan med "Hederlig svensk". Tror du att det är fel :confused: *dunkar i bordet och brölar "NU ÄR DET NOG"*

Tessan skrev:
Har ni svårt för å uttala bokstäverna som dom låter eller ni e dyslektiker allihopa?!

:arsele

Vi är bara hatiska i största allmänhet, och mot lunarspråksanvändare i synnerhet. Förstod du, eller ska jag ta det en gång till?

vi e ba hata alla typ, å lunar e lixom så coolt sett å sjkiva fan

Tessan skrev:
Då tycker ja att du ska titta på det.

Okej, jag ljugde. Förlåt.
Nej jag var ironisk mena jag. Förlåt.
Jag tycker det är dumt att ge bort barn i teve. Men faktum är barnet kommer nog inte lida av det, troligen så får det ett bättre liv än många andra.

Tessan skrev:
Om ja inte minns helt fel så skrev ja varken "ba" "typ" eller "lixom".. Lite skillnad på å skriva "lunarspråk" å att inte orka skriva ut alla ord när (d flesta) ändå förstår va man skriver..

Det handlar inte om att vi inte förstår, det handlar om att du uppfattas som en fjortis. Om det är det du vill, be my guest.

McB skrev:
Det handlar inte om att vi inte förstår, det handlar om att du uppfattas som en fjortis. Om det är det du vill, be my guest.

Varför skulle hon göra det? Hon förstår sig bara inte på ironi vilket snarare tyder på att hon är överårig eller kvinna eller båda delarna.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back