Nu e jag sur, blev nobbad i dörren på Avenyn för andra gången.

tIgGeR skrev:
Kan inte ha folk springandes i t.ex lagtröjor......skulle bli hur mycket bråk som helst.

Om alla bara enas om vilket lag som är det enda som är värt att hålla på så är det ju inga problem! :FU

Helt allvarligt så har jag tröttnat på att ens försöka komma in på krogarna på avenyyyyyn... Partar hellre där man känner sej välkommen. Tokholmen tex. :öl

/FW

ähhh, klanka inte ner på ställena i skötet nu!!!...

När jag skulle partaja i tokholm förra och enda gången sa vakten det första när vi kom.... "- ge fan i å skrik så jävla mycket idag va?" ......på bred jävla stockholmska....

lite otrevligt...

men men...... rövhöl finns överallt...

:hej

hållundan skrev:
När jag skulle partaja i tokholm förra och enda gången sa vakten det första när vi kom.... "- ge fan i å skrik så jävla mycket idag va?" ......på bred jävla stockholmska....

Ja... :va men det är ju det enda ni göteborgare gör.... Skriker asså.... :3freak :hej

/FW

watson skrev:
Ja... :va men det är ju det enda ni göteborgare gör.... Skriker asså.... :3freak :hej

/FW

äsch :rolleyes:

när jag var ute i halmstad förra helgen så var det BARA masa knasiga djurgårdare :arsele som stod å skrek inne på daltons.... alla köpte skumpa å gapade å hade sig....

helt märkligt...

hållundan skrev:
äsch :rolleyes:

när jag var ute i halmstad förra helgen så var det BARA masa knasiga djurgårdare :arsele som stod å skrek inne på daltons.... alla köpte skumpa å gapade å hade sig....

helt märkligt...

Ja.... Djurgårdare är sånna.... :arsele Du kan inte blanda ihop de med tokholmare förstår du väll!!! :fatta!

/FW

t-rex skrev:
Sen hade det varit kul att se den där lagen som folk snackar om utan att kunna visa något för det. Klart du får neka folk att komma in, det är ingen kommunal jävla badinrättning vi snackar om, det är ett privat företag. Du får inte neka folk på diskrimerande grunder, men annars är det fritt fram att neka hur mycket du vill. Iofs, visa mig "lagen", så ändrar jag mig....

håller nog med t-rex, vill inte jag att du ska få komma in på min krog så ska du ju inte heller få komma in. sen om det är vakten och inte chefen som har ngt emot personen i fråga är det ju en annan sak!

berggren_martin skrev:
Bättre att hålla sig undan överklassnästena. Kommer jag inte in med jeans så får det kvitta, punkt slut.

bergren, vad jag minns av östersund så finns det inget ställe man inte kommer in på så länge man kan stå upprätt!
:banana

så det problemet slipper ni där uppe!

En privat klubb har samma rättigheter som om det var deras eget hem. De har alltså lika stor rätt att välja vilka de vill släppa in som du själv hemma hos dig.
Skulle gärna se den "lagen" som förbjuder det.

Bita i det sura äpplet

Så är det! bara att bita i det sura äpplet! *muttar*

Känner igen det så väl! Har blivit nekad hur många gånger som helst på bryggeriet när jag var ts med min förra tjej! Hoj satt där inne med sina yngre kompisar och jag som är älst får inte verkligen INTE komma in! Då ska
jag påpeka att jag var spiknykter, var klädd i skjorta och svarta skor!! Hmmff
ibland undrar man!
Men men !! Antar att det går i perioder! Jag går faktiskt också hellre till mindre ställen! billigare öl och dessutom mycket trevligare vakter.

Bita i det sura äpplet

Så är det! bara att bita i det sura äpplet! *muttar*

Känner igen det så väl! Har blivit nekad hur många gånger som helst på bryggeriet när jag var ts med min förra tjej! Hoj satt där inne med sina yngre kompisar och jag som är älst får inte verkligen INTE komma in! Då ska
jag påpeka att jag var spiknykter, var klädd i skjorta och svarta skor!! Hmmff
ibland undrar man!
Men men !! Antar att det går i perioder! Jag går faktiskt också hellre till mindre ställen! billigare öl och dessutom mycket trevligare vakter.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...