Nu e jag hemma igen...

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Jobbar på de...
Vill tacka alla som hjälpte mig och min familj efter vurpan igår på SRW. Jag har ingen aning om hur det gick till men jag tror att det var ett bakhjulssläpp som var den utlösande faktorn. Nu efter att ha spenderat natten på sjukhuset och röntgats uppifrån och ner känns kroppen som ett enda blåmärke. Jag fick en kota i ryggen skadad men dock inget allvarligt samt en stukad fot och en jävla massa grus i ögonen och näsan.

Nu ska jag kurera mig ngn vecka sen ses vi på banan igen!

Än en gång TACK ALLA!!!

/Piffe :tummenupp

_Piffe_ skrev:
Vill tacka alla som hjälpte mig och min familj efter vurpan igår på SRW. Jag har ingen aning om hur det gick till men jag tror att det var ett bakhjulssläpp som var den utlösande faktorn. Nu efter att ha spenderat natten på sjukhuset och röntgats uppifrån och ner känns kroppen som ett enda blåmärke. Jag fick en kota i ryggen skadad men dock inget allvarligt samt en stukad fot och en jävla massa grus i ögonen och näsan.

Än en gång TACK ALLA!!!

Skönt o höra att du e på benen! Men vem ska nu laga min hastighetsmätare??? :tungan :hihi

Krya på!!!

//Johan

_Piffe_ skrev:

Än en gång TACK ALLA!!!

Krya på dig mannen! Hoppas att den därade kotan inte påverkar din framtid på något ont sätt.

Skönt att få rapporter som denna!
Man undrar ju alltid hur det gått oavsett om man känner personen eller inte.
Hojen såg inte allt för rolig ut när den stod på släpet så att du dammat i rätt rejält förstod vi, såg även när sjukis kom med din hjälm. Kan förstå att du har grus i munnen o ögonen, den var inte vacker.

Krya på dig!

Micke

kul att höra att du e okej piffe! såg fan ut att göra ont när du låg där.....
krya på dej och ladda nu upp ordentligt så får du försöka knäcka mina 1.09.8
och behöver du nån delar till hojen så ring jag har kanske nått extra av det som gick sönder.
//brink

Skönt att höra från dej och att det tycks gått någorlunda bra :tummenupp
Det såg jäkligt otrevligt ut med kåpdelar komma farande och du liggande kvar vid räcket.
Krya nu på dej.

Kul att höra. Såg otrevligt ut det hela.

Krya på dig!

BrInK skrev:
kul att höra att du e okej piffe! såg fan ut att göra ont när du låg där.....
krya på dej och ladda nu upp ordentligt så får du försöka knäcka mina 1.09.8
och behöver du nån delar till hojen så ring jag har kanske nått extra av det som gick sönder.
//brink

Tack!

1.09.8 :tummenupp det ska jag jaga men säg inget än till min sambo för då tror hon att jag e rent :3freak

Jag ska kolla vad jag behöver reperera så hör jag av mig (om ett tag).

:)

Tack alla än en gång och tack för alla telefonsamtal!

I`ll be back!

Ps: Förresten var det någon som fick en bild på elendet får ni gärna lägga upp den eller skicka den till mig!

Krya på dej Piffe! De va inte allt för trevligt att se. Man får ha lite tur ibland.
Men de va nog årets snyggaste vurpa. Hojen såg ut att ha klarat sig
hyfsat. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...