Nu e du gla va -Mozzberkk?

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Just det. Det var väl det jag visste. Äkta sann skadeglädje urskiljs när man får hem fotona (men man måste se i "full storlek"). Mossberg kör förbi o bara skrattar. O sen kommer fanimej Benny o gör likadant. "Trodde vi va kömpisar"? :va

Sist men inte minst kommer Zuber o skall sladda upp sand i ansiktet, men hann precis ta mig därifrån, precis som i skidbacken när man sladdar upp snö! :gnissla

snyft snyft :)

/E

Bifogat

• falkenberg01_fix.jpg
    falkenberg01_fix.jpg
    44.7 KB · Visningar: 177
  • falkenberg03_fix.jpg
    falkenberg03_fix.jpg
    34.5 KB · Visningar: 168
jorpes skrev:
Just det. Det var väl det jag visste. Äkta sann skadeglädje urskiljs när man får hem fotona (men man måste se i "full storlek"). Mossberg kör förbi o bara skrattar. O sen kommer fanimej Benny o gör likadant. "Trodde vi va kömpisar"? :va

Sist men inte minst kommer Zuber o skall sladda upp sand i ansiktet, men hann precis ta mig därifrån, precis som i skidbacken när man sladdar upp snö! :gnissla

snyft snyft :)

/E

Dom var inte dom enda som skrattade :tungan

Det var mycket badande från dig och Mossberg på falken? Nästa gång ni dyker i baljan bakom depåtältet vill jag inte se er i några löjliga badshorts.

/ F

Bifogat

• racingkalsang1.jpg
    racingkalsang1.jpg
    75.7 KB · Visningar: 139
  • racingkalsang2.jpg
    racingkalsang2.jpg
    82.3 KB · Visningar: 129
  • racingkalsang3.jpg
    racingkalsang3.jpg
    65.5 KB · Visningar: 115
Godspeed skrev:
Det var mycket badande från dig och Mossberg på falken? Nästa gång ni dyker i baljan bakom depåtältet vill jag inte se er i några löjliga badshorts.

/ F

Nu tror jag att vi är inne på Mozzberkks specialområde. Jag blandar mig inte i pooler o annat som försegicks... :banana

ps. Skall vi samla ihop till en såndäringa badpe---isskydd till vår allas Mozzberkk. Tänk när han går upp på podiet KM knutstorp iförd en sån... ds

jorpes skrev:
Mossberg kör förbi o bara skrattar.
/E

Erich!! Absolut inte! Skratta... jag??? Hur skulle jag kunna det? Jag var juh så långt FÖRE dig att jag inte fattade att du vurpat förrän jag kommit i mål...
:pannkyss

Godspeed skrev:

/ F

Badshorts... JAG??? Aldrig! Jag hade mina Ge-Kå:s kallingar som vanligt. "Bara det bästa är gott nog!". Den där saken på bilden har alldeles för dåligt häng!!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back