Nu e de min tur..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Kom 2 h för tidigt till skolan.. pga kolla fel på klockan..
Så jag satte mig i data salen.. lugnt o tyst..

Sen stormar en klass in..

sen kommer en tjej o sätter sig brevid mig..

Nu till saken..
Jag hör precis vad hon gör med sin dator när hon gör det.

Hon pratar med datorn :4skrika
-kontrol V , tack
- nu har den hängt sig.
-Klistra in..
har lyssnat på detta nu i 20 min.. :död
Jag säger bara kvinnor o datorer........

:rofl

Anledningen till att jag kom 2 h för tidigt.. :rodnar
är för att jag var tvungen att ställa klockan igår.. och viste inte vad klockan var då så jag tryckte in 2 timmar för mycket för att jag skulle komma ihåg o ändra det...


Konstigt att jag inte vakna av klockan direkt när den ringde... :7peta
 
AleX skrev:
Kom 2 h för tidigt till skolan.. pga kolla fel på klockan..
Så jag satte mig i data salen.. lugnt o tyst..

Sen stormar en klass in..

sen kommer en tjej o sätter sig brevid mig..

Nu till saken..
Jag hör precis vad hon gör med sin dator när hon gör det.

Hon pratar med datorn :4skrika
-kontrol V , tack
- nu har den hängt sig.
-Klistra in..
har lyssnat på detta nu i 20 min.. :död
Jag säger bara kvinnor o datorer........

:rofl

Anledningen till att jag kom 2 h för tidigt.. :rodnar
är för att jag var tvungen att ställa klockan igår.. och viste inte vad klockan var då så jag tryckte in 2 timmar för mycket för att jag skulle komma ihåg o ändra det...


Konstigt att jag inte vakna av klockan direkt när den ringde... :7peta

Du gnäller på att tjejer och teknik inte går ihop. Men själv klarar du inte en klocka ens... :7peta
 
exiteme skrev:
Du gnäller på att tjejer och teknik inte går ihop. Men själv klarar du inte en klocka ens... :7peta


Vem har sagt något om o klaga.,.. :P
Men klockan.. öhh ja men .. Shhhhhh :tungan
 
exiteme skrev:
Du gnäller på att tjejer och teknik inte går ihop. Men själv klarar du inte en klocka ens... :7peta

ROLIGT, på mitt jobb snackar alla för sig själva det finns dessutom en jävla massa saker vi människor gör för oss själva men där det ändå vore bäst om man var två
 
Det finns såna som är värre, nämligen de som hela tiden sneglar över åt ens skärm för att tjuvkika. Hur irriterande som helst, de kan nästan hänga över en och inbilla sig att man inte märker nåt eller störs av det. Undrar just vad som är så spännande :va
 
berggren_martin skrev:
Det finns såna som är värre, nämligen de som hela tiden sneglar över åt ens skärm för att tjuvkika. Hur irriterande som helst, de kan nästan hänga över en och inbilla sig att man inte märker nåt eller störs av det. Undrar just vad som är så spännande :va


de vill kanske också kolla porr... :rofl
 
Hon kanske körde Philips FreeSpeech 2000? Där kan man säga till datorn vad som skall göras! :o
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top