nu djävlar...

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lusasken
Hoj
Trehundra kubikare
...ska det köras fort (hoppas jag) :D

nya räjshojen!

gissa vilket fabrikat...

mr_krockster får inte gissa för han vet nog:7peta
 

Bifogat

  • Motard mm 008.jpg
    Motard mm 008.jpg
    128.1 KB · Visningar: 145
  • Motard mm 009.jpg
    Motard mm 009.jpg
    126.2 KB · Visningar: 173
rejser skrev:
...ska det köras fort (hoppas jag) :D

nya räjshojen!

gissa vilket fabrikat...

mr_krockster får inte gissa för han vet nog:7peta

Honda CRF va....???? Honda enl, bultmönstret på skivan samt gaffelskyddet ser ut att vara crf450
 
Inte en husqvarna för då hade du inte behövt byta bromsar till beringer ;)


Tamtech
Sitter det Talonnav orginal på Crf ? :va
 
SM 570 RR skrev:
Inte en husqvarna för då hade du inte behövt byta bromsar till beringer ;)


Tamtech
Sitter det Talonnav orginal på Crf ? :va

nä... men det går o byta...så jag trodde bara.... f-låt.. dumt av mig.. hehe
 
Tamtech skrev:
nä , jag kom på mig själv sen... doma rör,,,med dekal på vä sida...

men det är honda gaffelskydd tror jag faktiskt och bultmönstret på skivan kan nog va honda oxå.
 
rejser skrev:
men det är honda gaffelskydd tror jag faktiskt och bultmönstret på skivan kan nog va honda oxå.

Nu när folk skriver Verte har jag ett svagt minne av någon spons som var på G, så? :tummenupp

//@
 
ja nu har jag fått hem hojen äntligen :rock
 

Bifogat

  • Motard mm 007.jpg
    Motard mm 007.jpg
    134.5 KB · Visningar: 259
  • Motard mm 015.jpg
    Motard mm 015.jpg
    134.1 KB · Visningar: 186
ojoj! ser väldigt sjyst ut!...finns det lite siffror på nån sida man kan kolla?
 
mindraper skrev:
kommer du till täby nästa lördag o visar upp skönheten då?
//m

nja får se, får ju går upp så djävla tidigt för att hinna.
har inget slicks fram än heller.
 
rejser skrev:
...ska det köras fort (hoppas jag) :D

nya räjshojen!

gissa vilket fabrikat...

mr_krockster får inte gissa för han vet nog:7peta
Jasså, så det blev så iaf... Den e porrig!!!! ;).. Vad annat kan man vänta sig av italienskor iofs ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top