Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Magge skrev:Söker man på personlig skylt på www.vv.se så får man följande svar!
GIXXER är ledig. Vill du beställa en ansökningsblankett för personlig skylt?
Vem hinner först?![]()

eller så funkar inte sidan som den ska.. vad är troligast ozto skrev:blir det inte lite svårt att få plats med det snyggt på en kvadratisk mc skylt?
[- sNaIjK -] skrev:Heh, har du någonsin sett en MC med personlig skylt förutom guldvinge?
Kanske för att dom flesta som kör sporthoj inte skulle komma på tanken att slösa bort 6000k på nåt så töntigt som en personlig skylt. gå på puben i stället och bjud dina polare för skyltslanten.Magge skrev:Söker man på personlig skylt på www.vv.se så får man följande svar!
GIXXER är ledig. Vill du beställa en ansökningsblankett för personlig skylt?
Vem hinner först?![]()

Nej 6 miljoner vore lite mycket.espa skrev:Kanske för att dom flesta som kör sporthoj inte skulle komma på tanken att slösa bort 6000k på nåt så töntigt som en personlig skylt. gå på puben i stället och bjud dina polare för skyltslanten.![]()
![]()
Intäkterna går till Skyltfonden som arbetar med att förbättra trafiksäkerheten, exempelvis genom forskning och utvecklingsinsatser. Som ägare till personliga skyltar bidrar du alltså till att öka trafiksäkerheten i Sverige.espa skrev:Kanske för att dom flesta som kör sporthoj inte skulle komma på tanken att slösa bort 6000k på nåt så töntigt som en personlig skylt. gå på puben i stället och bjud dina polare för skyltslanten.![]()
![]()
Den funderade jag på men nu är jag glad att jag lät bliMagge skrev:GSX
750

Magge skrev:Skulle även kunna tänka mig...
GSX
750

Nu när du skriver det kom jag på att man inte får ha samma uppdelning av bokstäver och siffror som på vanliga skyltar, dvs 3 bokstäver följt av 3 siffror.Patrik skrev:Finns redan reggad:
Regnr: GSX750![]()
Fabrikat: SCANIA![]()
Ägare/Brukare, Namn: CARLSBERG SVERIGE AB![]()

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |