Nu blir det ingen alkohol på läääänge :(

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Eftersom jag inte har haft en bil att köra på 15år så har jag ALLTID kunnat festa utan att behöva vara fyllechaffis:tummenupp

Men nu igår köpte jag mig en sådandära bil .... en blå .... Vet ni vilken jag menar? En bil är ju en bil. Finns där flera modeller?

Spec:
2300cc
Quickshifter (Automatare)
Integrerade blinkers fram och bak.
Tätstegad låda (Sportläge)
+ en massa annat lulull som ratt, dörrar och antenn ;)

Så nu börjar ALLA som har kört fyllechaffis till mig höra av sig och kräva "återbetalning" så nu blir det inget ölandes på ett tag ...... eller kanske lite ändå :tummenupp:tungan

Last edited:
det är kanska dax för alla andra och hålla sig inne nu då
en dåre till med bil:tummenupp

Grattis! Fet kärra. Jag är bara lite tveksam till om du verkligen kommer att klara av alla dem hästkrafterna. :arsele

psst, jag har 500cc mer än dig. :tungan

Haha det tror du bara du är snart i fylle svängen igen:fyllisar

Grattis till den fina blå bilen har också haft en blå dom går bra:tummenupp

Är den snabbare än de röda?

Grattis, grattis... vad kul :tummenupp

Får rollatorn plats ihopfälld nu'rå?

Skall du ha hojen kvar också, eller du sadlar om helt?

Röda är för tjejjer tror jag .... och då är såklart de blåa snabbare:yoparty

vafan??!! :mad: RÖD är sportbilsfärg nr 1, där för jag har det. plus kaaaaarleksfargen :) Jag rastar vilken blå bil som helst. Har du sett en blå ferrari? mådde du illa? mmm exakt

Haha riktig svensson med blå Volvo muhahahaha Det maste var en Volvo är endast bil med så stor motor och så lite hästar :) )

Grattis

det säkraste valet är kanske att sitta i samma bil som dig i fortsättningen..:banana :banana
True dat!
vafan??!! :mad: RÖD är sportbilsfärg nr 1, där för jag har det. plus kaaaaarleksfargen :) Jag rastar vilken blå bil som helst. Har du sett en blå ferrari? mådde du illa? mmm exakt
Från dagis vet alla att rött är tjej och blått är kille:arsele
Haha riktig svensson med blå Volvo muhahahaha Det maste var en Volvo är endast bil med så stor motor och så lite hästar :) )

Grattis
Tror det är en sådan som Spyxer köpte:tummenupp
Hmm, antingen är det väldigt många hästar i hojen eller typ inga hästar i bilen. Jag har ungefär fyra gånger så många hästar i bilen än i hojen. :arsele

:D
Volvo... :lol

det stämmer väl bra .... jag har dubbelt så många hästar i min hoj som du och du har då dubbelt så många hästar i din bil än i min.

Jag har hellre en (två:arsele) feta hojjar än en fet bil:arsele:tuttar:yoparty:banana

det stämmer väl bra .... jag har dubbelt så många hästar i min hoj som du och du har då dubbelt så många hästar i din bil än i min.

Kan ju stämma ganska fint kanske. :tuttar

Jag har hellre en (två:arsele) feta hojjar än en fet bil:arsele:tuttar:yoparty:banana

Du, kom inte och kalla min bil fet. Du kan vara fet. Min bil är smäcker och fin.
Sedan så är det så att jag inte behöver så mycket mer hästar i hojen. Kör ju så mesigt iaf... tycker somliga. Fast, dubbla hästarna, styvare chassi, bättre fjädring et c. och lite kåpor och annat smått och gott kanske inte skulle vara helt fel. Hmm, om jag säljer bilen kanske jag kan bli/göra som dig. Köpa två schysta hojar och en helt ok bil. :va

edit: Kom på att jag tycker om fyrhjulsdrift lite för mycket.

Last edited:
Kan ju stämma ganska fint kanske. :tuttar
Du, kom inte och kalla min bil fet. Du kan vara fet. Min bil är smäcker och fin.
Sedan så är det så att jag inte behöver så mycket mer hästar i hojen. Kör ju så mesigt iaf... tycker somliga. Fast, dubbla hästarna, styvare chassi, bättre fjädring et c. och lite kåpor och annat smått och gott kanske inte skulle vara helt fel. Hmm, om jag säljer bilen kanske jag kan bli/göra som dig. Köpa två schysta hojar och en helt ok bil. :va
edit: Kom på att jag tycker om fyrhjulsdrift lite för mycket.

Tjugoelva skrivna rader o inte ens en färg på bilen... :huvet
4WD - OK... kan inte utläsa om det är en Golf Syncro 0,73 Diesel, eller om du slår min 280hk Impreza STi (Silver) - FÖRTYDLIGA! :D
4WD:yoparty

@Johan, bara för att man köper trimmad 600-moppe är det inte bevis för att man är kvar i MC-sfären... du skall väl ha kvar din 750 va?
Vad skall du med en Fiddy 600 till??
Har du handlat en fåcking BLÅ Volvo...???? En Blå Impreza är juh OK, men Volvo? T5 kanske... :tummenupp Annars är de svarta nog bäst.

@Johan, bara för att man köper trimmad 600-moppe är det inte bevis för att man är kvar i MC-sfären... du skall väl ha kvar din 750 va?
Vad skall du med en Fiddy 600 till??
Har du handlat en fåcking BLÅ Volvo...???? En Blå Impreza är juh OK, men Volvo? T5 kanske... :tummenupp Annars är de svarta nog bäst.

Muhahahahaha .... fan va förnedrad du kommer bli när jag rastar dig med 600an oxå .... muhahahahahahahahahah
750in e kvar oxå .......
Det är ingen Volvo ..... det är en Blå! ... som numera har en repa på hela höger sida ..... wrooooom:yoparty

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul